شناسهٔ خبر: 39233793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ستین درحال اصلاح تاکتیک‌های خود در بارسلونا است

کیکه ستین سرمربی تیم بارسلونا از تعطیلات لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا استفاده کرده و در حال اصلاح تاکتیک‌های خود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا مسابقات فوتبال در اکثر کشور‌های جهان به حالت تعلیق درآمد. اما این تعطیلی علی رغم ضربه‌های اقتصادی که به باشگاه‌های فوتبال زد، زمان مناسبی شد تا مصدومان تیم‌ها به ادامه مسابقات فوتبال در صورت از سر گیری لیگ‌های کشورشان برسند و یا سرمربیان تاکتیک‌های نادرست خود را اصلاح کنند.

یکی از لیگ‌های تعلیق شده لیگ برتر اسپانیا (لالیگا) بود. کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از جمله مربیانی است که این تعطیلات را غنیمت شمرده و در حال اصلاح تاکتیک‌های تیم خود است. این سرمربی در ماه ژانویه و پس از بر کناری ارنستو والورده مربی آبی اناری‌ها شد.

ستین پس از انتساب، فرصتی را برای آماده سازی تیم نداشت و ناچارا در ۱۹ ژانویه اولین بازی خودش را به عنوان سرمربی بارسلونا در برابر تیم گرانادا انجام داد. پس از عملکرد نه چندان موفق در تیم بارسلونا، مورد انتقاد تند کارشناسان و هواداران قرار گرفت. کارشناسان معتقدند او از تاکتیک‌های مناسبی برای آبی اناری پوشان استفاده نمی‌کند.

ادر سارابیا دستیار ستین در تیم بارسلونا در رابطه با تعطیلات ناگهانی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: این تعطیلات به تیم ما بسیار کمک می‌کند. ما درحال باز بینی فیلم مسابقات انجام شده هستیم و با شروع لیگ بسیار قدرتمند باز خواهیم گشت. این تعطیلی باعث شد تا لوئیس سوارز و عثمان دمبله که دوران مصدومیت را می‌گذرانند به ادامه بازی‌ها برسند.

کیکه ستین در ۱۲ بازی روی نیمکت تیم بارسلونا نشسته است. او توانسته در ۸ مسابقه پیروز از زمین خاج شود و در ۳ بازی هم طعم شکست را چشیده است. از مهم‌ترین شکست‌های او باخت در برابر تیم رئال مادرید بود که باعث تند‌تر شدن انتقادات کارشناسان از او شد. او توانسته میانگین ۲.۰۸ امتیاز در هر بازی را برای آبی اناری پوشان ثبت کند.

انتهای پیام/

نظر شما