شناسهٔ خبر: 39233382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صوفی‌زاده: نمی‌توانم بگویم تعویق جام ملت‌ها به نفع یا ضرر ماست/امیدوارم بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌توان گفت تعویق جام ملت‌های آسیا به نفع یا ضرر ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا که قرار بود مردادماه امسال برگزار شود به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. کویت به عنوان میزبان این مسابقات را برگزار خواهد کرد. تیم ملی زنان ایران در 2 دوره قبلی این بازی‌ها به عنوان قهرمانی رسیده بود.

شیوع ویروس کرونا در جهان باعث لغو و تعویق رویدادهای مختلف بین‌المللی شده است. با توجه به عدم برگزاری مسابقات انتخابی المپیک، این بازی‌ها نیز یکسال به تعویق افتاد.

لیلا صوفی‌زاده در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: این خبر را آقای پرهیزگار به من اعلام کردند. علاوه بر این تورنمنت 4 جانبه روسیه که هر سال اردیبهشت ماه با حضور کشورهای معتبر برگزار می‌شود هم لغو شده است. ما اسامی ورزشکاران را حتی برای این تورنمنت ارسال کرده بودیم اما اعلام کردند مسابقات لغو شده است.

وی درباره اینکه فکر می‌کنید تعویق جام ملت‌های آسیا فرصت بیشتری را برای تمرین به بازیکنان می‌دهد، خاطرنشان کرد: اگر مروری به دوره‌های قبل داشته باشید می‌بینید ما چگونه اعزام شده‌ایم. اردیبهشت 96 که من آمدم ما به مسابقات روسیه رفتیم عملکرد بچه‌ها خوب نبود و این انتقاد هم مطرح شد که بچه‌ها دچار تمرین‌زدگی شده‌اند. کمیته فنی هم به این نتیجه رسید که تیم سیر نزولی داشته است.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما خانم مظفر را به تیم ملی آوردیم، تیم به مسابقات داخل سالن ترکمنستان رفت و سوم شد. اردوها را منسجم برگزار کردیم، در همان زمان بازیکنان درگیر لیگ داخلی هم بودند. پیک اصلی از نیمه دوم سال شروع شد تا اردیبهشت که تیم به مسابقات تایلند اعزام شد. امسال هم شرایط همین طور بود، گفتیم از بهمن‌ماه بعد از پلی‌آف اردوها را منسجم برگزار می‌کنیم.

صوفی‌زاده اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم تعویق به نفع یا ضرر ماست چون همه تیم‌های رقیب هم در قرنطینه هستند. البته طبق نظر سرمربی بچه‌ها تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهند. به محض دریافت مجوز برای از سرگیری اردوها، تمرینات را آغاز می‌کنیم، برنامه‌ریزی هم این است که تمرینات خوبی داشته باشیم. شرایط ما به اندازه خودش سخت است و امیدوارم بتوانیم بازی‌های تدارکاتی هم داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما