شناسهٔ خبر: 39233352 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دی فرانچسکو: بزرگترین اشتباه من در رم، موافقت با فروش ناینگولان و استروتمن بود؛ فقدان آنها را خیلی زود حس کردم

محمد رضایی

دی فرا با پیروی از تصمیمات مونچی، شغل خود در جالوروسی را از دست داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اوزه بیو دی فرانچسکو در فصل اول حضور خود در رم بسیار درخشان ظاهر شد اما برخلاف انتظار اوضاع برای او در فصل دوم، خوب پیش نرفت. تحولات عظیم ترکیب رم در نقل و انتقالات تابستان 2018 و فروش همزمان راجا ناینگولان و کوین استروتمن در ناکامی دی فرانچسکو موثر بود.

دی فرانچسکو در مصاحبه ای با اسکای گفت:

بزرگترین پشیمانی یا شاید اشتباه من در رم، موافقت با فروش استروتمن و ناینگولان بود. وقتی آنها رم را ترک کردند بسیار ناراحت شدم. راجا و کوین، عناصر مهمی در رختکن و تمرینات بودند. قدرت زیادی در انتقال تاکتیک های مدنظر من به سایر بازیکنان تیم داشتند. به وضوح فقدان آنها را خیلی زود حس کردم. نگرش این دو بازیکن فوق العاده بود.

اتفاقات بازی با بارسلونا را در قالب کلمات نمی توان وصف کرد. در تمرینات، عزم بالای بازیکنان مشخص بود و همه واقعا نسبت به خلق این اتفاق مهم، مصمم بودند. بزرگترین حسرت من در لیگ قهرمانان اروپا به بازی نیمه نهایی با لیورپول مربوط می شود. شایسته دستاورد بهتری در بازی برگشت بودیم اما اتفاقات بازی باب میل ما پیش نرفت.

بهترین بازیکن من در رم، ادین ژکو بود. او استعدادی خالص است. بازیکنی که دوست داشتم  با او در رم کار کنم، دومنیکو براردی است. از وی خواستم با من به رم بیاید اما حس کرد نیمکت نشین می شود.

نظر شما