شناسهٔ خبر: 39233065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فارسی خبرداد:

نزاع خونین دو برادر در میانه / قتل برادر با قمه/ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از به قتل رسیدن جوان ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان میانه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز خبری ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و انتقال یک مصدوم به بیمارستان، ماموران کلانتری ۱۱ سریعا به محل اعزام شدند.

سرهنگ فارسی ادامه داد: ماموران پس از حضور در بیمارستان مشاهده کردند که جوانی ۱۹ ساله بر اثر اصابت شی نوک تیز از ناحیه قلب به شدت دچار مصدومیت شده و به دلیل شدت جراحات متاسفانه جان خود را از دست داده است.

لذا موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران زبده پلیس قرار گرفته و با توجه به شواهد و قرائن برادر مقتول بعنوان متهم مورد بازجویی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: متهم در لحظات اولیه بازجویی لب به اعتراف گشود و در خصوص علت و انگیزه وقوع قتل افزود؛ به دلیل اینکه برادرم شب دیرهنگام به خانه برگشت بین ما نزاع درگرفت و متاسفانه بنده با قمه ای که در دست داشتم ضربه ای به قلب ایشان زدم و همین ضربه منجر به قتل وی شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن اعلام این موضوع که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما