شناسهٔ خبر: 39231066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

منتخب مردم بیرجند در مجلس از شهرک صنعتی بازدید کرد

​منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف امروز(۱۸ فروردین) با حضور در شهرک صنعتی بیرجند از دو واحد تولیدی کاشی و سرامیک بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» در این بازدید چهارساعته ابتدا از بخش های مختلف این دو واحد تولیدی به صورت مجزا بازدید کرد و سپس پای درد و دل مدیران این دو واحد تولیدی نشست.

 

«علیرضا ناصری» مدیر عامل کارخانه کاشی نیلوفر بیرجند در این بازدید به بیان برخی موانع پیش روی واحدهای تولیدی استان و کشور پرداخت و گفت: مدیران کم توان در بخش های مختلف اقتصادی و تولیدی می توانند ضربات بدی را به تولیدکنندگان بزنند.

 

وی وجود معادن فراوان در استان و از طرفی هم مرز بودن به کشور افغانستان را یک فرصت بزرگ برای اشتغال دانست و گفت: همه اینها در گرو فراهم کردن ریل و راه آهن به استان است، چنانچه راه آهن طبس را به مرکز استان وصل کنند، پیشرفت استان را به سرعت شاهد خواهیم بود.

 

ناصری با گلایه از سنگ اندازی برخی مسئولان بر سر راه واحدهای تولید در استان، گفت: برخی مسئولان متاسفانه به جای کمک به واحدهای تولیدی، سنگ اندازی می کنند، ما آمادگی برای جهش در تولید داریم و چنانچه مسئولان کمک کنند تا دو ماه آینده یک پروژه بزرگ با اشتغال زیاد می توانیم افتتاح کنیم، اما سنگ اندازی ها و عدم ترخیص 4 ماهه بخشی از دستگاههای ما از گمرک، کمر واحدهای تولیدی را شکسته است.

 

همچنین «فلاحی»، مدیر عامل کارخانه کاشی فرزاد بیرجند هم با اشاره به وجود برخی مشکلات بر سر راه تولیدکنندگان، خواستار معافیت مالیاتی و یا به حداقل رساندن مالیات واحدهای تولیدی استان شد.

 

 

پایان پیام/ 404

نظر شما