شناسهٔ خبر: 39230924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

آمار مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسید

بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آمار مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقانی فیروزآبادی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد جدید ابتلاء به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه با شناسایی این ۱۲ مورد جدید تعداد بیماران مبتلاء به کرونا در خراسان‌جنوبی به ۳۵۱ نفر رسیده است، بیان‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۶۱ آزمایش انجام شده که ۳۶ مورد مربوط به بیماران بستری در بیمارستان‌ها و ۲۵ مورد نیز از افراد مشکوک سرپایی بوده است.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه در مجموع در خراسان‌جنوبی هزار و ۲۳۸ آزمایش و تست کرونا انجام شده است، ادامه داد: از این تعداد آزمایش، ۸۸۷ مورد منفی و ۳۵۱ آزمایش نیز مثبت بوده است.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در شبانه روز گذشته فوتی جدید نداشته‌ایم، ادامه داد: ۲۸۲ بیمار مبتلاء به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان‌های ترخیص شدند و ۳۶ بیمار همچنان در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه حال عمومی پنج بیمار نیز وخیم است، یادآور شد: تاکنون در خراسان جنوبی ۲۲۲ هزار و ۶۳۸ خانوار معادل ۹۲.۷ درصد خانوارهای خراسان‌جنوبی غربالگری شده‌اند.

نظر شما