شناسهٔ خبر: 39230779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبرداد

اهدای بسته های بهداشتی به خبرنگاران یاسوج

نسرین صناعی

مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری بسیج رسانه و قرارگاه سردار شهید قاسم سلیمانی سپاه فتح بسته های بهداشتی بین خبرنگاران شهر یاسوج توزیع شد.

صاحب‌خبر -

سروان پاسدار "فخرالدین رضایی" افزود: اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای بحث شیوع کرونا، فعالیت و تلاش های بسیار خوبی در موضوع آموزش و اطلاع رسانی مقابله با کرونا داشتهاند.
وی اظهار کرد: پایگاههای خبری، خبرگزاریها و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در کنار صدا و سیمای استان با استفاده از همه ظرفیت رسانهای نسبت به وظایف خود عمل کردند و همانند دستگاههای خدمات رسان تعطیلی نداشتند تا بتوانند آخرین اخبار و اطلاعیههای مربوط به مقابله با کرونا را به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد برسانند.
مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از رسانه های استان تصریح کرد: پوشش اخبار و اطلاعیههای شورای مقابله با کرونا در استان و دانشگاه علوم پزشکی، گفت و گو با پزشکان و متخصصین استان در خصوص روش های مقابله و پیشگیری از کرونا، بازتاب خدمات کادر درمانی عزیز و دلسوز استان، استفاده از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران استان جهت تشویق مردم برای در خانه ماندن، حمایت رسانه ای از اقدامات قابل تقدیر صاحبان خانه و مغازه برای بخشیدن کرایهها بخشی از اقدامات و خدمات رسانههای استان بوده است.
رضایی ادامه داد: اطلاع رسانی خدمات نیروهای نظامی و انتظامی استان که در بحث غربالگری ورودیها، حفظ امنیت و اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی فعال بودند و نیز حمایت رسانه ای از تلاش های کادر درمانی استان و همچنین نیروهای جهادی که در امر تولید لوازم بهداشتی و ضدعفونی معابر خدمات قابل تقدیری ارایه کردند از دیگر فعالیت رسانههای استان بوده است.  
وی بیان کرد: انتظار داریم با توجه به خدمات جهادی و تلاش های اصحاب رسانه در این ایام،  وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه ای به معیشت اصحاب رسانه داشته باشد و هرچه سریع تر اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام دهد.
مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرده با همکاری قرارگاه شهید سلیمانی سپاه فتح و گروه های جهادی بسیج نسبت به ضدعفونی دفاتر رسانه ها و اهدای بسته های بهداشتی به رسانه های فعال استان خدمت رسانی کند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، رضایی افزود: جشنواره رسانه ای مقابله با کرونا نیز با همکاری حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است که خبرنگاران استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند و از جوایز ارزنده آن بهرهمند شوند.
انتهای پیام

نظر شما