شناسهٔ خبر: 39229823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

تکذیب پیشنهاد نجومی تراکتور به سیامک نعمتی

شنیده می‌شود باشگاه تراکتور به دنبال جذب سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس تهران است و حتی مدیران تیم تبریزی با این بازیکن در نیم فصل مذاکراتی داشتند، اما در نهایت نعمتی در جمع سرخپوشان پایتخت باقی ماند و به تبریز نرفت. اکنون هم خبر می‌رسد که باشگاه تراکتور پیشنهاد مالی خوبی به نعمتی داده است و همه تلاش خود را می‌کند تا این بازیکن را در فصل بیستم جذب کند. ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور ضمن تکذیب این مطلب گفت: مگر فوتبالی وجود دارد که ما بخواهیم درباره بازیکنان فصل بعد هم صحبت کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شنیده می‌شود باشگاه تراکتور به دنبال جذب سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس تهران است و حتی مدیران تیم تبریزی با این بازیکن در نیم فصل مذاکراتی داشتند، اما در نهایت نعمتی در جمع سرخپوشان پایتخت باقی ماند و به تبریز نرفت. اکنون هم خبر می‌رسد که باشگاه تراکتور پیشنهاد مالی خوبی به نعمتی داده است و همه تلاش خود را می‌کند تا این بازیکن را در فصل بیستم جذب کند.
 

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور ضمن تکذیب این مطلب گفت: مگر فوتبالی وجود دارد که ما بخواهیم درباره بازیکنان فصل بعد هم صحبت کنیم.سیامک نعمتی بازیکن خوبی است، اما در حال حاضر صحبتی برای جذب این بازیکن و بازیکنان دیگر با باشگاه نداشتیم تا برای فصل بعد به خدمت بگیریم.

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما