شناسهٔ خبر: 39223889 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برای مدافعان سلامت و بیماران کرونایی؛

تهيه و توزيع روزانه 2000 آبميوه

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- سازمان بسیج شهرداری تهران برای مدافعان سلامت و بیماران کرونایی روزانه دو هزار بطری آبمیوه طبیعی تولید می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سازمان بسیج شهرداری تهران، سازمان بسیج شهرداری تهران در راستای کمک به روند درمان بیماران مبتلا به کرونا و تقویت قوای جسمی کادر پزشکی بیمارستان‌های تهران با مشارکت گروه جهادی در قالب طرح ”خادم منتظر“ روزانه دو هزار بطری آبمیوه طبیعی تولید می‌کند.
آقای مجتبی سالک، رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران، گفت: بسیجیان شهرداری تهران در قالب طرح خادم منتظر، همزمان با ولادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، برای بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا، آبمیوه طبیعی تولید می‌کند.
آقای سالک در خصوص فعالیت‌های این گروه جهادی اظهار داشت: این آب‌میوه‌ها برای بیماران، پرستاران و پزشکان بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا در تهران ارسال می‌شود که می‌توان گفت روزانه حداقل به هشت بیمارستان تهران خدمت‌رسانی داریم.
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران همچنین گفت: بسیجیان گروه جهادی خادم منتظر در ایام اربعین نیز نسبت به ساماندهی موضوعات خدماتی، نظافت و رفت و روب، امدادی و فرهنگی در مسیر پیاده روی نجف به کربلا اقدام کرده اند که اکنون با تهیه آب پرتقال و انبه تلاش می‌کنند تا در روند بهبودی این بیماران و همچنین افزایش توان بدنی کادر پزشکی سهمی داشته باشند.
آقای سالک خاطرنشان کرد: مردم و خیرین برای مشارکت در این اقدام می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این گروه جهادی اهدا کنند.

نظر شما