شناسهٔ خبر: 39216156 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

روایت تصویری

حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در برنامه رادیویی «ستاره شو»/ رخشانی: از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای استمرار فرآیند آموزش بهره‌گیری شده و می‌شود.

رخشانی با حضور در برنامه رادیویی «ستاره شو» ضمن پاسخگویی به سوالات دانش آموزان، به تشریح فعالیتها و اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت استان در ایام تعطیلی مدارس و استمرار فرآیند آموزش پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمید رضا رخشانی ضمن حضور در برنامه رادیویی «ستاره شو» و شنود سوالات، ابهامات و مشکلات دانش‌آموزان در ایام تعطیلی مدارس و فضای ایجاد شده در تغییر روشهای یاددهی یادگیری، مهمترین اقدامات و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان در راستای استمرار و تداوم موضوع آموزش از درگاه‌های اینترنتی و شبکه های اجتماعی بویژه شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) را تبیین و تشریح نمود. 
وی با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات در این خصوص، از صبوری و همراهی خانواده ها و اولیای دانش‌آموزان در کنار تلاش و تدبیر همکاران عزیز فرهنگی در اقصی نقاط استان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی، از این بحران به خوبی و در سایه همدلی و مهرورزی عبور کنیم.

نظر شما