شناسهٔ خبر: 39215895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مطرح کرد

سوءاستفاده ترامپ از بحران جهانی کرونا ؛ از فشار سیاسی بر ایران تا تشدید مداخلات نظامی در عراق

سید جواد ساداتی نژاد تاکید دارد که آمریکا در پی افزایش حضور خود در منطقه در شرایط بحران کرونا است.

صاحب‌خبر -

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره رفتار سیاسی ترامپ در قبال شیوع کرونا گفت: آمریکا در حال افزایش مداخلات خود در منطقه است و سعی دارد از فضای بحرانی دنیا که درگیر مساله کرونا است برای ادامه راهبردهای قبلی خود استفاده کند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل با اشاره به افزایش تحریم ها علیه ایران در شرایط درگیری با بحران کرونا تاکید کرد:ادعاهای آمریکا در قبال کمک به ایران دروغ است کما این که رهبر انقلاب نیز تاکید کردند که کدام عاقلی از آمریکا کمک می گیرد.

بیشتر بخوانید:

ساداتی نژاد درباره رویکرد آمریکا در قبال عراق و افزایش تحرکات اخیر در این کشور گفت: عقب نشینی‌ها و تجمیع نیروهای آمریکایی در پایگاه‌های عین الاسد و حریر و در کنار خارج کردن نیروهای سیاسی از بغداد و اربیل به خودی خود پیام های زیادی را دارد.

وی ادامه داد: همچنین اخطار خروج اتباع آمریکایی از عراق به دلیل ویروس کرونا در حالی که وضعیت مقابله با کرونا طبق اعلام رسمی سازمان بهداشت جهانی که عراق را سومین کشور موفق در مقابله با کرونا اعلام کرده جای تامل است چرا که اگر قرار به مقابله با کرونا بود نیروهای آمریکایی به جای تمرکز در 2  پایگاه باید به کشور خود بازمی‌گشتند .

این عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی با بیان این که  آمریکایی‌ها تصمیم گرفته‌اند که از پایگاه‌های نظامی‌ای که وضعیت امنیتی شکننده‌ای دارند و پناهگاه‌های امن در آنها وجود ندارد خارج شوند، گفت: طی روزهای اخیر، موج رسانه‌ای روانی آمریکا تشدید شده که این کمپین‌ها به منزله بسترسازی برای یک طرح آمریکایی است .

ساداتی نژاد با بیان این که آمریکایی ها زیر ساخت‌های اساسی کشور عراق را هدف قرار داده است، تاکید کرد:فشار سیاسی بر ایران و تشدید مداخلات نظامی در عراق همه و همه فرصت طلبی ترامپ از بحران کرونا است./

پایان پیام

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل

نظر شما