شناسهٔ خبر: 39215563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲.۵ تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۵۲۹ کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری پلیس با قاچاقچیان در شهرستان خاش و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار محمد قنبری روز دوشنبه در این‌باره اظهارداشت: پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای، از مناطق مرزی استان به حوزه استحفاظی در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته یک خودروی وانت نیسان و ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و پژو پارس متعلق به اعضای این باند را هنگام تردد در یکی از محورهای فرعی شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که با ورود به منطقه کمین خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت ماموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

وی عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران سه نفر از آنها دستگیر شدند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده در مجموع ۲ تن و ۵۲۹ کیلو و ۳۱ گرم انواع موادمخدر شامل؛ یک تن و ۵۹۸ کیلو و ۵۳۱گرم تریاک و ۹۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

نظر شما