شناسهٔ خبر: 39215499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک به همت هیئت اندیشه‌ورزان جوان ملایر

مهناز روزبهانی

دبیر هیئت اندیشه ‌ورزان جوان ملایر گفت: کارگاه تولید ماسک بهداشتی، مزین به نام مبارک شهید روحیان، شهید شاخص سال ۹۸، با مساعدت فرماندار ویژه ملایر و با پیگیری و همکاری اعضای اندیشه‌ورزان جوان از اوایل شروع کروناویرورس و با بکارگیری ۷۰۰ نفر روز موفق به تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی شد.

صاحب‌خبر -

علی کمالی شامگاه یکشنبه ۱۷ فروردین ماه در نشست هم ‌اندیشی استاندار همدان با فرمانداران و اندیشه‌ ورزان سراسر استان، افزود: با توجه به شرایط کشور و ضرورت ورود جدی و جهادی جوانان به خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس، هیئت اندیشه‌ ورزان جوان ملایر با رهنمودهای استاندار همدان و حمایت‌ها و مساعدت‌های فرماندار ملایر اقدام به تجهیز و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک بهداشتی در ملایر کرد.

وی اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نامگذاری شد، اندیشه ورزان شهرستان ملایر افتخار دارد با بکارگیری ۵۰ نفر نیرو در ۹ کارگاه کوچک و بزرگ مشغول به فعالیت تولید ماسک بهداشتی باشد.

کمالی ادامه داد: همکاری با مؤسسه خیریه آل طه در شهرستان ملایر سبب شد تا بتوانیم نیم تن مواد ضدعفونی کننده چند منظوره دی‌اکسید کلر در ۵۰۰۰ بسته و ۱۲۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده و بهداشتی دست حاوی الکل ۷۰ درصددر بسته بندی‌های مختلف و به قیمت درب کارخانه برای مصارف عمومی در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های کالای پزشکی و رایگان در حاشیه شهر برای مبارزه با کروناویروس پخش کنیم.

دبیر هیئت اندیشه ‌ورزان جوان ملایر افزود: تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی در سطح شهرستان و در راستای فرهنگ سازی و ترویج طرح فاصله گذاری اجتماعی در قالب پویش در خانه بمانیم از دیگر فعالیت های هیئت اندیشه ورزان شهرستان ملایر است.

وی اظهار کرد: توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک رایگان و ۱۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست در محلات حاشیه شهر که با پیگیری مستقیم فرماندار ویژه ملایر تهیه شده است، از دیگر فعالیت های اندیشه ورزان جوان در روزهای آینده در ملایر است.

کمالی افزود: هیئت اندیشه ورزان جوان ملایر آمادگی دارد نیاز کل استان و سوله‌های دپوی مدیریت بحران و هلال احمر کلیه شهرستان ها، به ماسک‌های بهداشتی را تأمین کند.

فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه با توجه به شرایط حال حاضر کشور، فعالیت اعضای اندیشه‌ورزان جوان ملایر روی مبارزه با کروناویروس متمرکز شده است، گفت: در انتخابات سال ۹۸، اعضای هیئت اندیشه‌ورز ملایر بازوی هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان ملایر بود.

قدرت الله ولدی افزود: راه ‌اندازی کارگاه تولید ماسک شهید روحیان با ظرفیت تولید ۱۵ هزار عدد ماسک در روز و تهیه و توزیع محلول دی اکسید کلر به حجم ۵۰۰ لیتر و ۱۲۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده در سطح شهر از کارهای ارزشمند هیئت اندیشه ورزان ملایر به شمار می رود.

انتهای پیام

نظر شما