شناسهٔ خبر: 39214646 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جزئیاتی از نحوه برگزاری جلسات صحن و کمیسیون‌های مجلس به روایت ذوالنوری

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: قرار شده کمیسیون‌هایی که موضوعاتی را در دستور کار دارند اعلام کنند و بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی، مکان‌هایی پیش‌بینی شود تا جلسات کمیسیون‌ها دایر شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسات علنی خود را با حضور نمایندگان تشکیل خواهد داد.

وی افزود: در جلسه علنی فردا قرار است نمایندگان وضعیت حوزه‌های انتخابیه و مجموعه عملکردهای خود را در طول این مدت تشریح کرده و همچنین درباره اوضاع کرونا، جلسات مجلس و فعالیت و تلاشی که مجلس در این خصوص باید داشته باشند، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: قاعدتا بخشی از جلسه فردای مجلس به نطق‌ها اختصاص می‌یابد و کمکی که مجلس می‌تواند برای دولت و مردم داشته باشد تا از این شرایط عبور کنیم.

ذوالنور همچنین خاطرنشان کرد: چهارشنبه نیز اخذ رای اعتماد و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل تعطیل شده و به گونه‌ای است که فرد نان شب خود را از کار روزش باید تامین کند و اکنون چون کار وی تعطیل است در مضیقه است، لذا باید برای اینها تصمیم‌گیری و کمک شود.

وی همچنین یادآور شد: همچنین در بحث تولید نیز بحث خواهد شد که چه باید کرد تا تولید متوقف نشده و آسیب نبیند و با توجه به ضرورت طرح فاصله گذاری اجتماعی چه کاری باید کرد که تولید آسیب نبیند.

ذوالنور در همین رابطه خاطرنشان کرد: قرار شده کمیسیون‌هایی که موضوعاتی را در دستور کار دارند اعلام کنند و بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی، مکان‌هایی پیش‌بینی شود تا جلسات کمیسیون‌ها شکل گرفته و دایر شود.

انتهای پیام/

نظر شما