شناسهٔ خبر: 39214311 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عنابستانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم نسبت به مجالس گذشته با تجربه‌تر است

منتخب مردم در مجلس یازدهم با اشاره به سابقه منتخبین این دوره گفت: مجلس یازدهم به نسبت مجالس گذشته خود، مجلس با تجربه تری است.

صاحب‌خبر -

علی اصغر عنابستانی نماینده منتخب مردم سبزوار در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حضور جوانان در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم به نسبت مجالس گذشته خود، مجلس با تجربه تری است.

او افزود: ممکن است افراد منتخب‌ مجلس از سابقه کمتری برخوردار باشد، ولی توانستند در تجربیات کار‌های مدیریتی کشور موفق ظاهر شده و دستاورد‌های خوبی داشته باشند.

نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: چندین وزیر، استاندار، فرماندار و مدیران رده بالای حکومتی با سوابق عالی مدیریتی، در مجلس یازدهم حاضر هستند که به نظرم نقطه قوت این مجلس بوده و در مجالس گذشته کمتر مشاهده شده است.

او عنوان کرد: همین که نفرات حاضر در مجلس مسلط بر ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور بوده و فهم درستی از آن‌ها داشته باشند، به قانونگذاری صحیح کمک می‌کند.

عنابستانی تصریح کرد: مجلس یازدهم از لحاظ تجربیات نفرات حاضر در آن، بسیار با تجربه و کارآمد نشان خواهد داد.

او افزود: مثلا در مجلس آینده نزدیک ۴۰ نفر حقوقدان حضور دارند که درک درستی از قانون، قانونگذاری، نوشتن قانون و تبدیل مسائل کشور به مولفه‌های حقوقی دارند و می‌توانند حضور موثر در مجلس داشته باشند.

منتخب مردم مجلس یازدهم در پایان گفت: من فکر می‌کنم مجلس از حیث جو‌ان‌گرایی و عدم حضور اغلب افراد در ادوار گذشته مجلس مشکلی نخواهد داشت و از موفق‌ترین مجالس کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما