شناسهٔ خبر: 39214265 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

به جای بحث درباره لیگ برتر، فکر کمک به مردم باشیم

الهویی: از روش‌های روز در تمرین سپاهان سود می‌بریم

صاحب‌خبر - سعید الهویی، در خصوص تعطیلی موقت لیگ برتر فوتبال و اینکه مشخص نیست چه زمانی قرار است بازی‌ها از سر گرفته شود، اظهار داشت: متاسفانه شرایط بسیار بدی به خاطر شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است. طبیعتا ما هم مثل همه مردم درگیر این بیماری و نگران سلامت جامعه هستیم. اولویت برای ما سلامت مردم است و امیدوارم این روز‌های سخت زودتر تمام شود و همه به زندگی عادی خود برگردند. 
وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی تمرینات و مسابقات با دستور ستاد مقابله با کرونا تعطیل شده است. به همین دلیل ما سعی کردیم از متد‌های روز‌های دنیا برای تمرین بازیکنان‌مان استفاده کنیم تا آنها آمادگی بدنی خود را از دست ندهند. از طرفی، اگر قرار شد تمرینات دوباره آغاز شود، کار سختی نداشته باشیم. ما از روش‌های به‌ روز برای تمرینات اختصاصی بازیکنان در منزل استفاده می‌کنیم و تا الان هم این روش تاثیر خوبی روی بازیکنان سپاهان داشته است.
مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: البته نمی‌خواهم خیلی در مورد این روش صحبت کنم، اما روشی امروزی است. فعلا با همین روال جلو می‌رویم تا ببینیم چه تصمیماتی گرفته می‌شود. ما ابتدای فصل با نظر امیر قلعه‌نویی تجهیزاتی خریداری کردیم که با آن بتوانیم شرایط بدنی بازیکنان را به صورت آنلاین و از راه دور زیرنظر داشته باشیم. این هم جزو همان راز‌هایی است که نمی‌خواهم بیشتر درباره آن صحبت کنم. با این روش و تجهیزات، ما بازیکنان را به صورت آفلاین و آنلاین رصد می‌کنیم و قلعه‌نویی هم همه چیز را مدیریت می‌کند.
الهویی گفت: به نظرم الان و در این شرایط خیلی درست نیست که درباره لغو یا برگزاری لیگ برتر صحبت کنیم. در حال حاضر ما در وضعیت عجیبی هستیم و سلامتی مردم از همه چیز مهم‌تر است. این مردم شامل اعضای تیم‌ها و هواداران هم هستند که سلامت‌شان در اولویت است. از وضعیتی که کرونا به وجود آورده، خیلی‌ها از نظر مادی و غیرمادی ضرر زیادی کرده‌اند. با این شرایط، الان به جای صحبت درباره لیگ برتر، باید به فکر کمک به مردم باشیم تا باری از روی دوش جامعه برداریم. مطمئنا مسئولان تصمیم درستی برای لیگ برتر می‌گیرند و همه ما هم باید از آن تبعیت کنیم.
وی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان سپاهان خاطرنشان کرد: در آخرین دیدار‌های ما در لیگ برتر که در سال ۹۸ برگزار شد، عزت‌الله پورقاز و گئورگی ولسیانی را به دلیل مصدومیت شدید در اختیار نداشتیم. هر ۲ آنها عمل جراحی سنگینی انجام داده‌اند و دوره بازگشت‌شان طول می‌کشد. باید ببینیم لیگ چه زمانی دوباره شروع می‌شود و بعد ببینیم این ۲ بازیکن می‌توانند به مسابقات برگردند یا خیر. علیرضا نقی‌زاده هم دیگر مصدوم ما است. امیدوارم این روز‌های سخت هرچه زودتر به پایان برسد و جامعه فوتبال هم هر کاری از دستش برمی‌آید برای کمک به مردم انجام دهد.

نظر شما