شناسهٔ خبر: 39213311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب:

موافق اعلام پایان لیگ برتر هندبال هستیم

فاطمه احمدیان

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: اعلام پایان رقابت‌های لیگ برتر هندبال یک تصمیم کارشناسی است که موافق آن هستیم.

صاحب‌خبر -

سجاد اعظم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به طولانی شدن رقابت‌های لیگ برتر هندبال در سال 1398، اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های جام باشگاه های آسیا، انتخابی المپیک و جام ملت‌های آسیا باعث ایجاد چند وقفه در رقابت‌های لیگ برتر هندبال شد و رقابت‌های این لیگ را طولانی‌تر از سال‌های قبل کرد.

وی تصریح کرد: هرچند طبق برنامه‌ فشرده‌ای که فدراسیون تدارک دیده بود، رقابت‌های این لیگ باید تا آخر اسفند به پایان می‌رسید، اما شیوع بیماری کرونا همه برنامه‌ها را به هم ریخت.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اضافه کرد: رقابت‌های لیگ برتر هندبال از نیمه اسفند و در هفته سوم نیم فصل دوم این رقابت‌ها به علت شیوع بیماری کرونا نیمه تمام ماند و آنطور که به نظر می‌رسد حداقل تا اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد امکان ادامه رقابت‌ها وجود ندارد.

وی یادآورشد: حتی اگر انتهای اردیبهشت را برای ادامه رقابت‌ها در نظر بگیریم، تیم‌ها نیاز به گذراندن یک دوره ریکاوری برای بازگشت آمادگی جسمانی بازیکنانشان دارند که حدود 25 روز خواهد بود.
اعظم متذکر شد: طی یک ماه گذشته طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش تمامی سالن‌های ورزشی استان تعطیل بودند، برای همین بازیکنان ما از سطح آمادگی لازم دور شده‌اند و باید یک دوره بدنسازی و آمادگی جسمانی با چند بازی تدارکاتی برای آنها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در کنار هزینه‌های زیادی که ریکاوری مجدد بازیکنان برای باشگاه ها دارد، ادامه این رقابت‌ها تا فصل تابستان آمادگی و زمانبندی برنامه تیم‌ها را برای شروع رقابت‌های فصل بعدی با مشکل مواجه می‌کند، چرا که لیگ بعدی از شهریور شروع خواهد شد و باید از دوسه ماه قبل برای جذب بازیکنان جدید و... برنامه ریزی کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب یادآورشد: براین اساس، رئیس فدراسیون پیشنهاد پایان رقابت‌های لیگ را داده و نظر باشگاه‌ها را در این رابطه خواسته که ما نیز بصورت رسمی موافقت خود را با این مسئله به فدراسیون اعلام می‌کنیم.

وی اعلام پایان رقابت‌های لیگ برتر را نظری کاملا کارشناسی خواند و عنوان کرد: هرچند تاکنون فدراسیون درخصوص تعیین تکلیف قراردادهای بازیکنان نظری اعلام نکرده، اما درخواست داریم تصمیم فدراسیون بگونه ای باشد که نفع هر دو طرف یعنی باشگاه و بازیکن را مورد توجه قرار دهند.

اعظم در ادامه درباره وضعیت تیم زاگرس در جدول رقابت‌های لیگ برتر هندبال هم گفت: تیم ما در حال حاضر در رده ششم جدول این رقابت ها قرار دارد و حدود 60 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را نیز پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام 

نظر شما