شناسهٔ خبر: 39213190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بهزادی: اگر حجازی زنده بود جواب این آدم‌ها را می‌داد

پسر همایون بهزادی می‌گوید در این سال‌های هیچوقت درباره استقلال و تاج حرفی نزده و درست نیست پشت سر پدرش چنین صحبت‌هایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگویی صحبت‌های جنجالی حسن روشن را تایید کرد و گفت: همه می‌دانند علی عبده مالک وقت باشگاه پرسپولیس در دهه ۵۰ خودش ساواکی بود و نفوذ فراوانی در کشور داشت.  حسن اصلاً اهل دروغ گفتن نیست و بحث‌هایی را هم که در مورد ساواکی بودن چند بازیکن پرسپولیس قبل از انقلاب مطرح کرد، کاملاً درست است. تعدادی از بازیکنان پرسپولیس کارمند ساواک بودند و ما دقیقاً این مسئله را می‌دانیم. برخی از این افراد به رحمت خدا رفته‌اند و عده‌ای از آن‌ها نیز همچنان زنده هستند. اگر لازم باشد اسم بازیکنان ساواکی پرسپولیس را فاش می‌کنم و به مردم می‌گویم آن‌ها چه کسانی بودند.

به سراغ علی بهزادی پسر همایون بهزادی اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس رفتیم و از او درباره ادعای علی جباری پرسیدیم و او گفت: «ببینید تلویزیون ملی ایران درباره یک مساله ای صحبت می کند و وقتی بقیه زورشان نمیرسد جواب رسانه ملی را بدهند و جوابی هم ندارند، درجا اسم همایون بهزادی را می آوردند و می گویند که ساواکی بوده. مگه غیر از این است؟ این را صد بار گفتم الان هم می گویم.. نون را به نرخ روز نخورید. افتخار می کنم پدر با اجاره نشینی از این دنیا رفت و روزهای آخر زندگی یک پراید زیر پایش بود. ولی اینکه ما زورمان به جایی نمیرسد و بخواهیم یک فوتبالیستی که بالاترین افتخار فوتبالی را در مملکت دارد را اینگونه خراب کنیم نامردی است. »

بهزادی ادامه داد:« 40 سال است من و بابام درباره تاج و استقلال حرفی نزدیم اما وقتی پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال چنین حرفی میزند ناراحت می شویم. اصلا ما مگر با کسی کاری داشتیم؟ مگر به کسی بی احترامی کردیم؟ وقتی بی احترامی می کنند من هم جواب می دهم، پدرم که دستش از این دنیا کوتاه است؛ من مجبورم جواب بدم.»
بهزادی درباره اینکه گفته می شد استقلال به دربار پهلوی وصل بود گفت:«ببینید همه دنیا می دانند و مشخص است. تاج از اسمش مشخص است به کجا وصل بوده و آقای خسروانی هم زمانی که ستوان بوده این تیم را درست کرده و در سال هایی که به قدرت رسیده این تیم را به تاج تبدیل کرد.

بهزادی در آخر گفت: «دوست صمیمی پدر من ناصر حجازی بود که حتی پس از مرگ ایشان هم با خانواده مرحم حجازی ارتباط داشتیم و داریم. اگر حجازی زنده بود الان جواب این آدم‌ها را می داد.»

256 43

نظر شما