شناسهٔ خبر: 39213075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فتح‌آبادی:

لیگ ادامه پیدا کند بعید است پرسپولیس قهرمان شود

میزان

پیشکسوت پرسپولیس گفت: درست است اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم دوم ۱۰ امتیاز است، اما فقط کافی است در ادامه لیگ پرسپولیس ۲ بازی را ببازد و مدعیان بازی‌های خود را ببرند، آنجاست که سرنوشت لیگ عوض می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح‌آبادی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعطیلی لیگ برتر به خاطز شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: به نظر من تعطیلی لیگ برتر بهترین تصمیمی بود که سازمان لیگ گرفت، چون هیچ چیز مهمتر از سلامتی ورزشکاران نخواهد بود و به نظرم فدراسیون فوتبال باید تابع تصمیمات فیفا در خصوص ادامه یا پایان لیگ برتر باشد و خودش به تنهایی نباید تصمیم‌گیری کند.


وی ادامه داد: خیلی بعید است که لیگ حتی در اواسط تابستان هم برگزار شود، چون شرایط موجود اصلا عادی نیست و ویروس کرونا به غیر از ایران تمام لیگ‌های معتبر دنیا را هم تعطیل کرده است، اما با این وجود سازمان لیگ می‌تواند لیگ نوزدهم را مختومه اعلام کند تا بازیکنان به استراحت بروند و آماده لیگ بیستم شوند.

بیشتر بخوانید:

بازندگان لغو قطعی لیگ برتر



پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه احتمال دارد پرسپولیس به عنوان لیگ برتر معرفی شود، گفت: اصلا نباید چنین تصمیمی اتخاذ شود، درست است اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم دوم جدول ۱۰ امتیاز است، اما فقط کافی است در ادامه لیگ پرسپولیس ۲ بازی را ببازد و مدعیان بازی‌های خود را ببرند، آنجاست که سرنوشت لیگ کاملا عوض می‌شود پس با این شرایط منطقی نیست این تیم را قهرمان اعلام کنند.

فتح آبادی درباره ادامه لیگ برتر گفت: به نظر من اگر لیگ ادامه هم پیدا کند بعید است پرسپولیس قهرمان شود، چون چندین هفته باقی مانده و تیم‌های خوبی، چون سپاهان و تراکتور و استقلال هم این شانس را دارند که قهرمان شوند.

وی در پایان درباره تغییرات زیاد در هیئت مدیره و مدیرعاملی پرسپولیس هم تصریح کرد: متولی باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش است و باشگاهی که دولتی باشد باید شاهد این تغییرات زیاد باشد، به نظر من باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی یا به مردم واگذار کنند، قطعا شرایط این دو تیم خیلی بهتر از حال حاضر خواهد شد.

نظر شما