شناسهٔ خبر: 39212611 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کمبودی در فروشگاه‌های کشور وجود ندارد

میرلوحی گفت: وقتی امروز به فروشگاه‌های شهر توجه می کنیم می بینیم علیرغم تحریم‌هایی که بر علیه ما روا داشته اند مواد غذایی و مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: وقتی رسانه های جهان را مطالعه کردم دیدم که مشکل آن کشورها ماسک و گان و اینجور چیزهاست.

اخبار اجتماعی - وی ادامه داد: این کشورها هنوز درگیر مسائلی هستند که ملت ما با کار بزرگشان در اسفند ماه آن را پشت سر گذاشته است و از این موضوعات عبور کرده است.

میرلوحی گفت: نشستن در منازل و نرفتن به طبیعت در روز طبیعت کار بزرگی بود که مردم انجام دادند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی امروز به فروشگاه‌های شهر توجه می کنیم می بینیم علیرغم تحریم‌هایی که بر علیه ما روا داشته اند مواد غذایی و مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد.

وی افزود: آن بحرانی که امروز در غرب وجود  دارد و فروشگاه‌ها خالی از مواد می شود در کشور ما دیده نشد و اینها نشان از فرهنگ بالای مردم کشور ما دارد.

میرلوحی گفت: از همه سازمان های بین المللی می خواهم با توجه به جهانی شدن موضوع کرونا به آمریکا فشار وارد کنند تا تحریم‌های ایران را بردارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: باید از مدیریت شهری تقدیر کرد که امروز دوشادوش کادر پزشکی برای تأمین سلامتی مردم در شهر تهران قدم برداشته اند.

وی ادامه داد: امروز در شهر ده میلیونی تهران باید یک میلیون نفر در مشاغل خدماتی فعال باشند تا سایر نه میلیون نفر اموراتشان به درستی بگذرد.

میرلوحی گفت: ما امیدواریم آن نه میلیونی که هیچ نیازی به ترددشان در جامعه وجود ندارد در خانه ها بمانند تا بیماری انتقال پیدا نکند.

 

نظر شما