شناسهٔ خبر: 39212466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه اردکان تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و مؤمن در عرصه‌های مدیریتی و فرهنگی جامعه

امام‌جمعه اردکان بابیان اینکه جوانان باید میدان‌دار اصلی گام دوم انقلاب در همه عرصه‌ها باشند، گفت: باید در عرصه‌های مدیریتی و فرهنگی جامعه از ظرفیت جوانان انقلابی و مؤمن استفاده کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در گفتگو با خبرگزاری فارس در اردکان، با تبریک میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) و روز جوان، گفت: فضیلت کسی که در دوران جوانی بندگی خدا می‌کند از کسی که در دوره پیری خود خدا را عبادت می‌کند مانند فضیلت وبرتری پیامبران بر سایر مردم است.

امام‌جمعه اردکان با اشاره به ویژگی‌های جوانان، افزود: جوانان باید حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) را الگوی خود قرار دهند و همه باید قدر جوانی را بدانند، زیرا در قیامت از جوانی به‌صورت خاص سؤال می‌شود.

وی اظهار داشت: مسؤولین و والدین نیز در برابر جوانان وظیفه‌ای دارند و باید به جوانان عزیز برای فعالیت در کار‌های بزرگ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی میدان بدهند و به آن‌ها اعتماد کنند و باید در عرصه‌های مدیریتی و فرهنگی جامعه از ظرفیت جوانان انقلابی و مؤمن استفاده کرد.

شاکر بابیان اینکه میدان‌دار اصلی گام دوم انقلاب در همه عرصه‌ها باید جوانان باشند، گفت: همه باید برای سروسامان یافتن زندگی، ازدواج و اشتغال جوانان کمک کنند و همه بزرگان باید هوای جوانان را داشته باشند و هرکسی در هرجایی هر مسئولیتی دارد بخصوص در امور مذهبی و دینی هوای جوانان را داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: امروز در همه عرصه‌های مدیریتی و فرهنگی جامعه ما جای جوانان انقلابی و مؤمن یک جای ویژه‌ای است و ظرفیت نهفته‌ای است که باید قدر آن را بدانیم و هر جا می‌شود در میدان‌های مختلف از این ظرفیت وجود جوانان استفاده کنیم.
انتهای پیام/د 

برچسب‌ها:

نظر شما