شناسهٔ خبر: 39212424 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

درخواست فخاری از شهردار تهران در روزهای کرونایی

عضو شورای اسلامی شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: از شما می خواهم با توجه به حضور در ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع اختصاص اعتبارات لازم به شهر تهران را پیگیری کنید.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری پیش از دستور گفت: این بیماری خانواده های بسیاری را عزادار کرده است و تجربه ای متفاوت از هر بیماری را برای ما رقم زده است.

اخبار اجتماعی - وی ادامه داد: از مردم هم تقدیر می کنم و هم به برخی از عزیزان تذکر می دهم که اینقدر با سخنانشان مردم را تحقیر نکنند و به آنها طعنه و تحقیر نزنند زیرا این مردم با برخی مشکلات گرفتار و درگیر هستند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: نباید امروز مردم را تحقیر کنیم زیرا مردم امروز با برخی از مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و نمی توان خیلی راحت به آنها گفت که بنشینند در خانه.

وی همچنین در تذکری به ستاد مقابله با کرونا گفت: تذکرم به این عزیزان این است که باید به شوراهای شهر توجه بیشتری شود و یادمان باشد که این بخش از جامعه می تواند به جریان تصمیم گیری کمک بهتری کند.

فخاری همچنین به شهردار تهران تذکر داده و گفت: توقع داریم شما با توجه به حضور در ستاد ملی کرونا برای رفع نیازهای شهر تهران و همچنین جذب بودجه های مورد نیاز تلاش بیشتری کنید.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در قوانین بالا دستی اختیاراتی برای شورای شهرها و مدیران شهری در نظر گرفته شده است که آقای حناچی می تواند از آن استفاده کرده و سهم شهر تهران از منابع را پیگیری ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: همه می دانیم که کرونا حتما هزینه سنگینی را به شهر تهران از نظر بودجه و درآمدها وارد خواهد کرد که اگر امروز حناچی به فکر تخصیص اعتبار از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نباشد در آینده نزدیک با مشکلات جدی مواجه می شویم.

 

نظر شما