شناسهٔ خبر: 39207849 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

افزایش ۷۶ درصدی حمل بار در البرز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که در نیمه نخست فروردین ماه جاری این استان ۷۶ درصد افزایش حمل بار نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که در نیمه نخست فروردین ماه جاری این استان ۷۶ درصد افزایش حمل بار نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، گودرز محمودی  افزود: از یکم تا ۱۵ فروردین ماه جاری ۱۳۷ هزار و ۲۳ تن کالا و بار توسط ناوگان باربری استان البرز در قالب ۹ هزار و ۳۲۹ سفر جا به جا شده است.

این محموله ها شامل محصولات کشاورزی ، سوخت، دامی ، مواد غذایی و سایر کالاها بوده که به مناطق مختلف کشور یا داخل استان البرز انتقال یافته است.

محمودی  با بیان اینکه متناسب با برنامه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در استان البرز نیز  برای تامین کالاهای اساسی مردم  تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شد، افزود: با توجه به شرایط خاص کشور به لحاظ گسترش بیماری کرونا  و اتخاذ تدابیر مختلف برای مهار این بیماری لزوم حمل سریع و بدون وقفه کالاهای اساسی بیش از پیش بود و این در حالی است که در فروردین ماه سال های گذشته به علت  شرایط  ایام نوروز همه ساله حمل کالاها به کمترین میزان خود می رسد.

 امسال با تدابیر انجام شده ، فضای ایجاد جلوه دیگری از مجاهدت قهرمانان عرصه حمل و نقل جاده ای کشور در کنار مجاهدت تلاشگران عرصه سلامت کشورمهیا شد.

وی یادآور شد: تلاشگران حمل و نقل جاده ای کشور و به ویژه رانندگان  به دور از خانواده های خود و توام با نگرانی های که هر فردی برای اعضای خانواده خود و خودش در این ایام دارد، گمنام و بی ادعا ، بدون اینکه چندان ذکری از خدماتشان شود در کنار حافظان سلامت ، حماسه دیگری را خلق کردند و نگرانی های مربوط به چگونگی حمل کالاهای اساسی در کشور را  برطرف نمودند.

محمودی  گفت : متاسفانه در نوروز امسال مرحوم محمد تقی مهابادی یکی از رانندگان  زحمتکش بخش حمل و نقل جاده ای استان البرز  که در صف مقدم حمل تجهیزات بیمارستانی و کالاهای اساسی  مورد نیاز هموطنان، در ایام پیکار با کرونا خدمت می کرد، در جاده ایرانشهر براثر حمله اشرار جان به جان آفرین تسلیم کرد.

استان البرز دارای ۸۶ شرکت حمل بار و کالا است .

 

برچسب‌ها:

نظر شما