شناسهٔ خبر: 39206545 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

ترم تابستانی دانشگاه‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود

مسئولان سیستم دانشگاهی کارولینای شمالی اعلام کردند که به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس‌های ترم تابستان تمام دانشگاه‌های این سیستم به صورت آنلاین یا غیرحضوری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| "دانشگاه کارولینای شمالی" یک سامانه دانشگاهی دولتی متشکل از 16 دانشگاه واقع‌ در کارولینای شمالی است.

 

مسئولان این سامانه دانشگاهی اعلام کردند که با توجه به ادامه روند شیوع کرونا ویروس در آمریکا، تمامی کلاس‌های ترم تابستان از راه دور و یا به صورت آنلاین برگزار خواهند شد.

 

این تصمیم برای دوره‌های ترم تابستان 1 و 2 این دانشگاه‌ها اتخاذ خواهد شد.

 

همچنین "دانشگاه کارولینای شمالی" برای کمک به پیشرفت دانشجویان در دریافت مدرکشان، به آن‌ها اجازه می‌دهد که بدون تاییدیه رئیس دانشگاه در دوره‌های تابستان 1 و 2 واحدهای درسی خود را دریافت کنند.

 

معاونت این دانشگاه اعلام کرد که برگزاری دوره‌های تابستانی دانشگاه به صورت آنلاین، به اساتید کمک خواهد کرد که استراتژی‌های موثری را برای یادگیری از راه دور دانشجویان به‌کار گیرند و تاثیرات آموزشی دوره‌ها را به حداکثر برسانند.

 

مقامات این دانشگاه در نظر دارند با توجه به لغو برنامه‌های تحصیلی در خارج از کشور و تغییر در برنامه دانشجویان، دوره‌های اضافه‌تری را برگزار کنند و اعلام کردند که با توجه به اوضاع پیش آمده، به دانشجویان کمک خواهند کرد که مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند.

 

به این ترتیب تمام کلاس‌های دانشگاه کارولینای شمالی از ماه مه تا انتهای ژوئیه سال جاری به صورت آنلاین و از راه دور برگزار خواهد شد.

 

تمامی دانشگاه‌های این ایالت از نیم‌سال بهار دوره‌های خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند تا از شیوع کرونا ویروس میان پرسنل دانشگاه و دانشجویان جلوگیری کنند.

 

منبع: ایسنا

نظر شما