شناسهٔ خبر: 39192680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همدردی رییس سازمان بسیج با خانواده شهید جبهه سلامت یزد

یزد- ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی با ابراز همدردی با خانواده سرگرد پاسدار محمود شمس‌الدینی، نخستین سرباز ایثارگر خط مقدم جبهه سلامت استان یزد، شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سپاه الغدیر یزد، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در این پیام نوشت: تاریخ انقلاب مزین به نام ایثارگران و جهادگرانی است که برای اعتلای آرمان‌های والای اسلام، همواره با روحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی منت در میدان ها و عرصه‌های خدمت به محرومان هرگز آسودگی و آسایش را بر نمی‌تابند.

وی اضافه کرد: خبر شهادت شمس‌الدینی که بی ادعا، خالصانه و عاشقانه در خط مقدم جبهه سلامت و برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان شهید صدوقی یزد حضور یافته بود موجب تاثر و تألم شد.

وی در این پیام تاکید کرد که واژگان زمینی توان تسکین آلام روحانی شما در این ماتم را ندارند لکن امیدوارم مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خویش شریک بدانید.

 « علو درجات معنوی و روحانی برای آن عزیزان سفر کرده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت دارم.»

این شهید بزرگوار از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان یزد و در نقاهتگاه این تشکل مشغول به فعالیت بود و ۱۱ فروردین ماه جاری به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

تلاش متمادی و دلسوزانه وی در  بیمارستان‌ صحرایی در خدمت به مردم محروم، مشارکت در کمک به سیل زدگان و همکاری در اعزام پزشکان به مناطق محروم بخشی از خدماتش بود.

پیکر سرگرد پاسدار شهید شمس‌الدینی از شهدای مدافع سلامت روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه جاری با رعایت مفاد پروتکل بهداشتی در گلزار شهدای خلدبرین شهر یزد به خاک سپرده شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

به گفته متخصصان حدود ۲۵ درصد بیماری کرونا قابل تشخیص نیست، و برخی افراد با علائم خفیف بیماری از ناقلان ویروس کرونا هستند.

همچنین تفکیک کرونا از بیماری های مشابه قدری سخت است و مردم با رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی، می توانند از ابتلا به بیماری در امان باشند.

به  گزارش ایرنا، ویروس کرونا اواسط دی ماه (دسامبر ۲۰۱۹ ) در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد؛ اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ ( نهم دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد. 

نظر شما