شناسهٔ خبر: 39189360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آندریاس پریرا: به بودن در این باشگاه خیلی افتخار می کنم و به همین دلیل می خواهم در منچستریونایتد بمانم

احمدرضا بختیاری

هافبک برزیلی شیاطین سرخ خواهان ماندن و جنگیدن برای منچستریونایتد است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- آندریاس پریرا از ابتدای فصل جاری تا ماه گذشته، فرصت‌های زیادی را برای حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد به عنوان بازیکنی از آکادمی به دست آورده است و این را به دلیل اعتماد سولسشر به بازیکنان جوان می داند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، پریرا درباره فلسفه منچستریونایتد مبنی بر دادن فرصت به بازیکنان جوان می گوید:

هنگامی که به عنوان یک بازیکن جوان به منچستریونایتد آمدم، می دانستم که به چه باشگاه بزرگی آمده‌ام اما این را هم می دانستم که آن‌ها تمایل دارند تا به بازیکنان جوان خود فرصت بازی بدهد. این اتفاق برای من هم افتاد. اوله می داند که همه ما (بازیکنان جوان) برای کار کردن تحت نظر او آماده خواهیم بود. ما بازیکنان جوان این اطمینان را می دهیم که همه تلاش خود را برای حمایت از سولسشر انجام خواهیم داد زیرا او از همه نظر به ما اعتماد کرده است. من به بودن در این باشگاه خیلی افتخار می کنم و به همین دلیل می خواهم در یونایتد بمانم. من می خواهم برای سولسشر بجنگم، می خواهم برنده بازی‌ها شوم و موفق به کسب جام شوم.  

پریرا این را می داند که برای اینکه در طولانی مدت در منچستریونایتد بماند، باید به سختی کار کند و سطح بازی خود را بالاتر ببرد. او در این رابطه می گوید:

رسیدن به این سطح دشوار است اما ماندن در چنین سطحی بالایی دشوارترین کار ممکن است. گاهی اوقات روزهای باشکوه و قهرمانی را تجربه خواهید کرد و گاهی اوقات نیز روز‌های بدی را تجربه خواهید کرد اما مهم‌ترین کار این است که سر خود را پایین نگه دارید و به کار خود ادامه دهید زیرا در پایان، اگر سخت کار کنید و پرتلاش باشید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

نظر شما