شناسهٔ خبر: 39188683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس اداره دامپزشکی ثلاث باباجانی مطرح کرد:

پلمب 8 واحد غیرمجاز فروش مرغ زنده در ثلاث باباجانی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: هشت واحد غیرمجاز فروش مرغ زنده در این شهرستان پلمب شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، اشکان مرادی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی افزود: هشت واحد غیرمجاز فروش مرغ زنده در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و نیز با هدف جلوگیری از انتشار بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در مناطقی از جمله بخش زمکان (شهرمیرآباد) و بخش مرکزی (روستای چم زرشک) از توابع این شهرستان پلمب شد.

وی پلمب این واحدهای غیربهداشتی عرضه مرغ زنده را در چند روز اخیر عنوان کرد و گفت: کارشناسان دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی و دیگر ارگان های اجرایی طی بازدید و بررسی به عمل آمده توانستند این مراکز غیربهداشتی را شناسایی و پلمب کنند.

این مسئول بیان کرد: در کشف، ضبط و پلمب واحدهای فروش غیرمجاز مرغ زنده مناطق مذکور نیروهای اکیپ مشترک شامل فرمانداری، بخشداری، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، صمت و اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی همکاری لازم را انجام دادند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

نظر شما