شناسهٔ خبر: 39188666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

روابط عمومی سپاه زرند منتشر نمود

پیام روابط عمومی سپاه زرند به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام ) وروز جوان

روابط عمومی سپاه شهرستان زرند با صدور پیامی زادروز فرخنده حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان را به تمامی جوانان ،خصوصا جوانان بسیجی در خط مبارزه با ویروس کرونا تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:متن پیام بدین شرح است
    امام خامنه‌ای (مدظله العالی):"جوان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت است. اگر حرکت انقلابی و قیام سیاسی باشند، جوانان جلوتر از دیگران در صحنه اند. اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرهنگی باشد، باز جوانان جلوتر از دیگرانند و دست آن‌ها کارآمدتر از دست دیگران است. حتی در حرکت انبیای الهی هم، محور حرکت و مرکز تلاش و تحرک، جوانان بودند. "
    بسم الله الرحمن الرحیم
    مبنای نام گذاری روز جوان در کشور عزیزمان متفاوت است. روز ۱۱ ماه شعبان مصادف با ۱۷ فروردین ۹۹ میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) به عنوان روز جوان در ایران انتخاب شده است. جوان برومند حضرت امام حسین (علیه السلام) که با فداکاری‌هایش در روز عاشورا جاودانه شد و درس‌های بسیاری را به جوانان داد.
    در واقع روز جوان یک روز نیست بلکه تمام روز‌ها جوان هستند. این نامگذاری سمبلی است برای یادآوری دورانی شکوهمند در زندگی. دورانی که مثل آن دیگر یافت نخواهد شد.
    حضرت علی اکبر (علیه السلام) بهترین الگو برای جوانان است و انتظار می‌رود جوانان عزیز در زندگی خود آن حضرت را الگوی خود قرار دهند. نام گذاری میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) با عنوان «روز جوان» اقدامی است که روح بلند و پرانرژی جوانان را با الگویی تابناک پیوند زده و چارچوب رشد و بالندگی جوانان را مشخص کرده است.
    یقیناً جوانان آگاه، خلاق، متفکر و اندیشمند، به عنوان بزرگترین سرمایه کشور که با تکیه بر محور ولایت فقیه و زعامت امام خمینی (ره) در جبهه انقلاب شکوهمند اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس پیروز و سربلند بودند، امروز نیز در عرصه‌های مختلف در اوج قله‌های تعالی قرار دارند؛ که می‌توان حضور صد‌ها هزارنفری جوانان ونوجونان بسیجی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا اشاره نمود که از همان روز‌های اول در کنار کادر درمانی وبهداشتی نقش آفرینی نموده اند وباردییگر به همگان ثابت نمودند تا جوان ونوجوان بسیجی در میدان است نخواهند گذاشت لطمه‌ای به کشور وارد شود. وتا جان در بدن دارند در همه عرصه‌ها وصحنه‌ها حضور چشمگیر دارندوبرایشان فرقی نمی‌کند که این عرصه ومیدان چه نظامی، دفاعی، امنیتی، وامروز در جبهه بیولوژیکی به فرمان امام خامنه‌ای مد ظله العالی حماسه آفرین خواهند بود.
    روابط عمومی سپاه زرند ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام)، روز جوان به تمامی جوانان بسیجی سربازان در خط مقدم وجبهه سلامت، امید آن دارم تا جوانان ایران اسلامی با تأسی از حضرت علی اکبر (علیه السلام) به عنوان الگوی ولایت مداری در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان سال «جهش تولید» مزین گشته با همت والا و جهادی خود برای تحقق شعار سال، نقش آفرینی کنند.
    روابط عمومی سپاه شهرستان زرند

نظر شما