شناسهٔ خبر: 39182899 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

گروه‌های مقاومت عراق:

به دلیل خودداری آمریکا از خروج نیروهایش از این پس از زبان زور استفاده می‌کنیم

هشت گروه مقاومت اسلامی عراق که در جنگ با گروه تروریستی «داعش» در قالب نیروهای «الحشد الشعبی» حضور برجسته‌ای داشتند، اعلام کردند که از این پس با زبان زور با نیروهای آمریکایی سخن خواهیم گفت.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| «عصائب اهل الحق»، «کتائب سید الشهداء»، «جنبش الاوفیاء»، «جنبش جند الامام»، «جنبش النجباء»، «کتائب امام علی (ع)»، «سرایا عاشوراء» و «سرایا خراسانی»، امروز (شنبه) در این بیانیه‌ای تهدید کردند که به دلیل خودداری آمریکا از خروج نیروهایش از خاک عراق، از این پس از زبان زور علیه این نیروها استفاده می‌کنند.


در این بیانیه از نیروهای آمریکایی بعد از مصوبه پارلمان عراق به خروج این نیروها از این کشور و خودداری واشنگتن از بیرون کشیدن نیروهایش از خاک عراق، از آنها به عنوان نیروهای اشغالگر استفاده شده است.

 

پارلمان عراق ماه گذشته و به پیشنهاد نخست‌وزیر وقت این کشور، رای به خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق داد، اما واشنگتن تاکنون به بهانه‌های مختلف از این اقدام خودداری کرده، هر چند که تعدادی از پایگاههای کوچک در عراق را تخلیه کرده، اما نیروهای خود را در پایگاه «عین الاسد» در استان «الانبار» در غرب عراق تقویت کرده است.

 

منبع: ایرنا

نظر شما