شناسهٔ خبر: 39167188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان خبر داد:

برگزاری ۱۲ فعالیت در حوزه کسب و کار در دفتر تسهیل‌گری محله‌ی بانبرز

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری ۱۲ فعالیت در حوزه کسب و کار و ۷ رویداد توسط دفتر تسهیل گری در محله بانبرز خبر داد.

صاحب‌خبر -

«سیدغلامرضا حسینی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در دفتر تسهیل گری  در منطقه «بان‌برز» (مهرآباد) ، که با حمایت  دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری  با همکاری جهاددانشگاهی در سال ۹۸ راه اندازی شد، تاکنون، ۶۰ جلسه عمومی با سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی برگزار و  ۴ تفاهم نامه در این راستا به امضا رسیده است.

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی تعداد جلسات برگزار شده با سازمانها و نهادهای غیردولتی را 50 مورد عنوان کرد و گفت : در طول سال ۱۳۹۸ ،  ۳۰ کارگاه  آموزشی برگزار شده است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام  از برگزاری ۱۲ فعالیت در حوزه کسب و کار خبر داد و گفت : در این محله ۷ رویداد برگزار شده است.

حسینی از ارائه ۱۵۰  مشاوره  فردی و گروهی در حوزه حقوقی و مددکاری در محله بانبرز خبر داد و گفت: این مرکز با حمایت مدیر دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام، در حال محقق کردن برنامه های دولت تدبیر و امید در مناطق حاشیه ای است.

به گزارش ایسنا، پیگیری و مطالبه گری اجرای پروژه‌های کالبدی و زیرساختی، شناسایی مشکلات مردم در زمینه عدم بهره مندی از خدمات، آموزش جامعه محلی در زمینه مهارت‌های پایه، فنی و حرفه‌ای، بهداشت عمومی و بهداشت خانواده، شناسایی گروه‌های آسیب پذیر نظیر زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست، سالمندان تنها، شناسایی گروه‌های دارای آسیب اجتماعی نظیر معتادان، زنان بدسرپرست، کودکان کار، افراد بی مسکن و شناسایی گروه‌های کم توان نظیر معلولین و کودکان دارای سوء تغذیه از جمله وظایف دفاتر تسهیلگری است.

انتهای پیام

نظر شما