شناسهٔ خبر: 39167141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ربیعی: تندیسی به یاد کادر درمانی جان‌باخته ساخته شود

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با اشاره به فداکاری کادر درمانی و مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کرونا، پیشنهاد کرد: تندیسی ماندگار به یاد پزشکان و کادر درمانی جان‌باخته ساخته شود تا الگوهای فداکاری در این مرحله از تاریخ سخت ایران برای نسل‌های آینده نیز به یادگار بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک»، «علی ربیعی» بامداد شنبه همچنین با انتشار بخشی از یادداشت خود در روزنامه ایران و تصویری از سه تن از پزشکان بیمارستان شهید بهشتی کاشان در حساب اینستاگرامی خود، نوشت: روزی در دهه شصت به مناسبتی با یکی از دوستان سیاستمدار و هنرمندم صحبت می‌کردم؛ او تعبیری داشت: "هیچ نسلی بدون قهرمانان ذهنی زندگی نمی‌کند." دفاع مقدس، جلوه‌هایی از فداکاری داوطلبانه و باور نکردنی پیش روی ما گشود.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: با فاصله گرفتن از دوران درخشان جنگ، فکر می‌کردیم از خودگذشتگی و دگرخواهی داوطلبانه با تحولات ارزشی جامعه فراموش شده است. به تعبیر حماسی‌خوان دوران جنگ "در باغ شهادت را بستند..." اما امروز با دیدن پرستاران و پزشکان و کارگران کادر درمانی، احساس می‌کنم لایه‌های جامعه ایران هنوز هم سرشار از گنجینه‌های ناشناخته‌ زیباست.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری افزود: پیشنهاد دادم تندیسی ماندگار به یاد پزشکان و کادر درمانی جان‌باخته ساخته شود تا الگوهای فداکاری در این مرحله از تاریخ سخت ایران برای نسل‌های آینده نیز به یادگار بماند.

وی تصریح کرد: جامعه همواره نیازمند قهرمانانی از جنس خودش است؛ قهرمانانی دست یافتنی، همانند من، تو، همه...

نظر شما