شناسهٔ خبر: 39167098 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

اولین اقدام مدیران پرسپولیس؛

جلسه با بزرگترهای تیم برای حمایت بیشتر

مدیران پرسپولیس با بازیکنان اسمی و بررگتر تیم‌شان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس بعد از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد این روزها زیر نظر دو نفر اداره می‌شود.‌ مهدی رسول‌پناه و مهرداد هاشمی که اتفاقا بیشترین اختلاف را با انصاری‌فرد داشتند.

هواداران پرسپولیس در چند هفته اخیر تندترین انتقادات را در شبکه‌های اجتماعی از این دو مدیر داشتند و در این بین مهرداد میناوند نیز مدام در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از دو مدیر نامبرده هواداران را علیه آنها تحریک کرده و همچنان این کار را انجام می‌دهد.

ادامه این روند باعث شد رسول‌پناه و هاشمی تصمیم بگیرند 4 بازیکن اصلی و شاخص تیم‌شان را به نمایندگی از بقیه به ساختمان باشگاه دعوت کرده و برنامه‌های خود را برای آنها تشریح کنند. سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا  نفراتی بودند که به دیدار مدیران خود رفتند.

نکته قابل توجه بعد از این جلسه سیدجلال مصاحبه‌ای را در حمایت از مدیران تیمش انجام داد و ساعاتی بعد نیز پستی را در صفحه اینستاگرامش در راستای حمایت از مدیران تیمش منتشر کرد. در این پست کاپیتان پرسپولیس از هواداران تیمش خواستار حمایت از مدیران فعلی این باشگاه شده مو درخواست کرد مدتی را به رسول‌پناه و هاشمی برای اجرای برنامه‌های اقتصادی خود، فرصت دهند.

جالب توجه اینکه در این پست که در صفحه اکثر بازیکنان پرسپولیس هم به صورت خودجوش منتشر شد، کنایه‌هایی هم به محمد‌حسن انصاری‌فرد مدیرعامل پیشین پرسپولیس هم زده شده بود تا به نوعی مدیران فعلی این باشگاه به خوبی به هدف خود از دعوت بزرگترهای تیم به باشگاه، رسیده باشند.

پیش از این بارها شامل این سبک حمایت بازیکنان پرسپولیس از مدیران خود بوده‌ایم و کافی پرداختی به آنها با تاخیر مواجه شود و آن وقت است این حمایت‌ها جایش را به مصاحبه‌های تند و دسته جمعی علیه مدیران می‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما