شناسهٔ خبر: 39167042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه تیم سایپا در سال ۹۹/ تلاش شاگردان صادقی برای فرار از بحران

تیم فوتبال ساپیا در سال ۹۹ کار سختی برای بقا در لیگ برتر ایران دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هر چند تاکنون برنامه قطعی ۹ هفته باقی مانده از نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران مشخص نشده، اما تیم فوتبال سایپا تهران که با کسب ۱۹ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته برای اینکه مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن جزو پنج تیمی باشد که در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشته است کار سختی پیش رو دارد.

نارنجی پوشان پایتخت در هفته بیست و دوم در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال هستند. این تیم دور رفت در بازی خانگی که به میزبانی ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار شد با نتیجه ۴ بر صفر از استقلال با هدایت آندره آ استراماچونی شکست خورد و اکنون کسب یک امتیاز از این بازی سخت هم می‌تواند نتیجه خوب و مناسبی برای خودروسازان باشد.

شاگردان ابراهیم صادقی پس از این بازی در یک دیدار دشوار میزبان سپاهان در ورزشگاه دستگردی هستند و امیدوار هستند تا بتوانند نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر - صفر دور رفت را کسب کرده یا دست کم آن نتیجه را مقابل یکی از مدعیان لیگ تکرار کنند.

دیدار هفته بیست و چهارم سایپا برابر شهرخودرو مشهد در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام می‌شود. در دیدار رفت ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دربی خودروسازان در هفته بیست و پنجم در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) برگزار می‌شود. با توجه به شرایط خطرناک ۲ تیم در انتهای جدول تیم برنده دیداری ۶ امتیازی را به سود خود تمام می‌کند که می‌تواند در راه بقای آن تیم بسیار تاثیرگذار باشد. در بازی رفت خودروسازان فیروزه‌ای پوش با یک گل پیروز شدند.

تیم جوان نارنجی وفادار فوتبال ایران در هفته بیست و ششم نیز دیدار فوق العاده مهمی را با یکی دیگر از تیم‌های در خطر سقوط یعنی شاهین شهرداری در ورزشگاه مهدوی بوشهر پیش رو دارد. دیدار ۲ تیم در نیم فصل اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

ماشین سازی در نیم فصل دوم لیگ برتر از روز‌های خوبش در دور رفت فاصله گرفته و با این وضعیت در هفته بیست و هفتم میهمان سایپا است. سبزپوشان تبریزی در بازی رفت با هدایت رسول خطیبی یک بر صفر حریف را شکست دادند.

یکی از سخت‌ترین بازی‌های نارنجی پوشان در هفته بیست و هشتم برابر فولاد برگزار می‌شود و حتی تکرار نتیجه مساوی بدون گل یا مساوی با گل دور رفت در ورزشگاه شهدای فولاد هم یک دست آورد مثبت برای سایپا محسوب می‌شود.

باخت ۲ بر یک به نفت مسجد سلیمان در نیم فصل اول لیگ برتر سبب شد تا سایپایی‌ها با وجود ناکامی در کسب حتی یک امتیاز مقابل تیم مهدی تارتار دست کم پس از ۹ بازی موفق به گلزنی شوند و حال آن‌ها امیدوار هستند با برتری برابر این حریف سخت کوش در هفته بیست و نهم خیال خود را برای بقا راحت کنند چرا که صادقی و تیمش خوب می‌دانند کسب نتیجه مقابل اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لیگ یعنی پرسپولیس در هفته سی ام آن هم در ورزشگاه آزادی بسیار سخت است به ویژه اینکه تیم صادقی بازی رفت را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما