شناسهٔ خبر: 39166953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دیدار فرمانده سپاه الغدیر با خانواده شهید مدافع سلامت در یزد

فرمانده سپاه الغدیر به همراه جمعی از مسئولان ارشد سپاه یزد با حضور در منزل شهید مدافع سلامت با همسر و دو فرزند این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی در این دیدار گفت: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا است و انشاءالله ما هم ادامه دهنده راه و آرمان‌های شهدا باشیم.

وی با بیان این‌که به فرمود: ه خداوند متعال شهدا می‌توانند شفاعت کننده یاران و دوستان باشند، افزود: سرگرد پاسدار شهید محمود شمس الدینی نماد بارز ایثار و انسانی کامل بوده که با شهادت به حق خود رسید.

فرمانده سپاه الغدیر، شهید شمس‌الدینی را مجاهد و ایثارگری بزرگ دانست و اظهار داشت: این شهید در طول دوران خدمت خود به عنوان یکی از پاسداران فعال سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد خدمات ارزنده‌ای داشته که بر هیچ کس پوشیده نیست.

پورشمسی با تأکید بر آمادگی سپاه برای ارائه هرگونه خدمت به خانواده شهید شمس الدینی است، تأکید کرد: این شهید عزیز زمانی که در قید حیات بود مظهر مقاومت و حرکت بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از رفع کامل آلودگی و ریشه کن شدن ویروس کرونا مراسم بزرگداشتی ویژه شهید مدافع سلامت سرگرد پاسدار شهید «محمود شمس الدینی» در استان یزد برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/د 

نظر شما