شناسهٔ خبر: 39164470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار البرز:

احتمال تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی بعد از ۲۰ فروردین

استاندار البرز با ابراز امیدواری از همراهی مردم و ثمربخشی طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: این طرح تا ۲۰ فروردین ماه اجرا می شود و ممکن است در راستای توقف چرخه شیوع کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمدید شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی روز جمعه در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرج (تقاطع پل حصارک، فردیس و محمدشهر) و بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: تمامی مسئولان مربوطه اعم از نیروهای بسیج، سپاه پاسداران، نظامی و انتظامی، هلال احمر، ثبت احوال و نمایندگان فرماندار در محل های اجرای طرح حضور دارند. 

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امید است با همراهی و تعامل مردم و تداوم اتحاد و انسجام مجموعه مسئولان استان شاهد نهایت ثمربخشی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای توقف چرخه شیوع کرونا باشیم.

وی ادامه داد: در این بازدید ها دستور لازم جهت تجهیز ماموران و داوطلبان اجرای طرح در مبادی به امکانات بهداشتی و ضدعفونی کننده، صادر شد تا ایمنی لازم را داشته باشند.

 وی افزود: این طرح تا ۲۰ فروردین ماه اجرایی می شود و امید است که در این بازه زمانی اثربخش باشد که البته امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

نظر شما