شناسهٔ خبر: 39164151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه استان تهران:

دریای خدمت رسانی جهادگران محو کننده موج کروناست

سرهنگ حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه استان تهران گفت: دریای بیکران شوق خدمت رسانی در حال محو موج بیماری منحوس کرونا است و امروز ما هم خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به این جهادگران را داریم.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع)، علیرضا حیدرنیا جانشین فرماندهی سپاه استان تهران صبح امروز ضمن سرکشی از ایستگاه سلامت و عرضه مواد ضد عفونی، گشت بسیج سلامت، طرح مطهر، کارگاه تولید مواد ضد عفونی و ماسک از نقاهتگاه 150 تخت خوابی آماده بهره برداری پیشوا بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت و بسیجیان دشت ورامین، گفت: واقعاً امروز انسان در قبال بزرگی و منزلت این بسیجیان و جهادگران احساس حقارت می کند.

این مقام مسئول با اشاره به آماده بهره برداری بودن نقاهتگاه دشت ورامین مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا، بیان کرد: انشاء الله که نیاز به نقاتگاه ها نشود اما به فرمان رهبری مبنی بر اینکه این موضوع را یک رزمایش دفاع بیولوژیکی بدانید، بسیجیان این مرز و بوم در آماده باش کامل به سر می برند و در هر زمان که نیاز باشد آماده جانفشانی هستند.

وی افزود: این مجموعه 150 تخت خوابی که متعلق به مردم است از ظرفیت های نهفته انقلاب و بسیار خوبی تهیه شده که برای روز مبادا آماده خدمت رسانی می باشد، موکب های خدمت رسانی اربعین هم ظرفیت هایی برای آرامش قلب و سکینه این نظام و مردم هستند که در ساخت این نقاهتگاه هم در صورت نیاز از ظرفیت های آنها استفاده خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در پایان با اشاره به تقدیر ویژه و اخیر فرماندهی کل سپاه پاسداران از جانقشانی بسیجیان، تصریح کرد: این دریای بیکران شوق و اشتیاق خدمت رسانی که وارد شده است در حال محو موج بیماری منحوس کرونا است و امروز ما هم خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به این بسیجیان را داریم و البته این جهادگری ها هم باقیات و صالحاتی برای ایشان است.

 

نظر شما