شناسهٔ خبر: 39164106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مسئول گروه جهادی شهیده رقیه رضایی:

فعالیت بانوان جهادگر در بیمارستان ها در کاهش آلام کرونا بسیار مؤثر بوده است

حوزه/ مسئول گروه جهادی شهیده رقیه رضایی(دختران حاج قاسم) گفت: به لطف الهی فعالیت بانوان جهادگر در بیمارستان های درگیر با کرونا در کاهش آلام و مشکلات بیماران و کادر درمانی این مراکز بسیار مفید و مؤثر بوده است.

صاحب‌خبر -

زهرا سادات حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از ابتدای شیوع این ویروس منحوس، حقیقتاً برادران و خواهران جهادی فعالیت بسیار گسترده ای در راستای مقابله با کرونا داشته اند که تنها بخش کوچکی از این فعالیت ها در سطح رسانه ها بازتاب و انعکاس پیدا کرده است.

وی گفت: بیش از ده تن از اعضای گروه جهادی شهیده رقیه رضایی از شانزدهم اسفندماه تا پنجم فروردین به شکل متناوب در بیمارستان های شهید بهشتی و نیز علی بن ابیطالب(ع) حضور داشته اند و فعالیت خدمت رسانی به بیماران و کمک به کادر درمانی را انجام داده اند.

این بانوی جهادگر همچنین افزود: علاوه بر این برخی از خواهران جهادی نیز در زمینه بسته بندی ارزاق معیشتی خانواده های نیازمند به امر خدمت رسانی مشغول بوده اند، ضمن آن که عده ای از آن ها نیز در بحث دوخت لباس و تجهیزات بیمارستانی فعالیت داشته اند که جا دارد از زحمات همه آن ها تشکر کنم.

وی با بیان این که احساس مسئولیت و تلاش صادقانه گروه های جهادی اعم از خواهران و برادران در کاستن از آلام و مشکلات ناشی از کرونا درجامعه بسیار مؤثر بوده است، ابراز داشت: به یاری خدای متعال و عنایات اهل بیت(ع) و البته همدلی و همراهی همه مردم خواهیم توانست به زودی این ویروس نحس را شکست داده و کاری کنیم که انشاالله هر چه سریعتر کشور به شرایط عادی خود بازگردد.

۳۱۳/۸

نظر شما