شناسهٔ خبر: 39163486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تسلیت سازمان بسیج هنرمندان همدان در پی شهادت سردار «سلگی»

سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با صدور پیامی شهادت سرتیپ پاسدار «حاج میرزا محمد سلگی» را تبریک و تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در پی شهادت سردار «سلگی»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با صدور پیامی شهادت سرتیپ پاسدار «حاج میرزا محمد سلگی» را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدیلًا»

امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست. امام خامنه ای (مدظله العالی)

درود خداوند بر رسول گرامی اسلام(ص)، اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، علمای مجاهد به خصوص امام راحل و امام خامنه‌ای (حفظه الله) و شهدای اسلام که با تبیین حقیقت در برهه‌های مختلف تاریخ اسلام بیداری و بصیرت را به امت اسلام بخشیدند.

پل شهادت، اصلی گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

دشت‌های جنوب هنوز نعره های حیدری و رجز خوانی‌های شهید سلگی را با دو پای بریده را به یاد دارند. تنگه مرصاد هنوز پژواک صدای فرمانده‌اش را تکرار می‌کند. راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، هرگز نمی‌میرد او شهید می‌شود و شاهد بر کردار ما.

دل خسته میرزا، دنبال اربابش بود تا به او برسد. روحت در کنار شاه علقمه شاد میهمان ارباب هستی حاجی و چه مظلومانه در دل شب چون خانم حضرت زهرا (سلام الله علیها) غریبانه به آغوش خاک جا گرفتی. اگر شهادت هنر مردان خداست تو از هنرمندان این عالم بودی و صبورانه سال‌های بازی یارانت را تحمل کردی.

سازمان بسیج هنرمندان استان همدان شهادت مظلومانه سردار سرتیپ پاسدار حاج میرزا محمد سلگی را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری وهمسر گرامی و خانواده محترم ایشان وعموم مردم شهید پرور استان همدان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما