شناسهٔ خبر: 39163254 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهریاری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد:

آخرين اقدامات براى مقابله با كرونا ويروس در استان آذربايجان غربى

استاندار آذربایجان غربی گفت: براى مقابله با كرونا حدود ١٨ جلسه در استان آذربايجان غربى برگزار و اقدامات چشمگيرى انجام شده است.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی شهریاری استاندار آذبایجان غربی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین اقدامات در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: براى مقابله با ويروس كرونا حدود ١٨ جلسه در استان آذربايجان غربى برگزار و خوشبختانه تا به امروز هم اقدامات چشمگيرى انجام شده است.

او افزود: استان ما شرايط بحرانى ندارد، ٢هزار و ٥٠٠ تخت بيمارستانى و ٦٠٠ تخت صحرايى براى مبتلايان به ويروس كرونا آماده شده و همچنين نقاهتگاه ها در تمامى شهرستان ها آمادگى لازم براى درمان بيماران را دارند.

استاندار آذربايجان غربى يادآور شد: وضعیت تجهيزات پزشكى براى كادر درمانى در استان آذربايجان غربى نسبت به قبل، مطلوب تر شده و يك روند ملايمى در ارتباط با مبتلايان شكل گرفته است.

شهريارى گفت: البته پيشرفت يا كاهش اين بيماری به همكارى مردم هم بستگی دارد و لازم است كه طرح فاصله گذارى اجتماعى را رعايت كنند.

او بيان كرد: حدود ٧٠ درصد از مردم طرح فاصله گذارى اجتماعى را رعايت مى كنند و از هفته هاى قبل خود را در خانه قرنطينه كردند؛ اما گاهى اوقات به دليل رعايت نكردن توصيه ها از سوى ٣٠ درصد باقى مانده، مجبور به افزايش محدوديت ها هستيم.

استاندار آذربايجان غربى تاكيد كرد: طرح فاصله گذارى اجتماعى ٧٠ درصد سفرها و ترردها را كاهش داده، اما متاسفانه مردم در داخل شهرها ترددهاى غير ضرورى دارند و به نكات ايمنى توجه نمى كنند، اما اميدواريم در ادامه اجراى اين طرح، مردم همكارى لازم را برای قطع اين زنجيره داشته باشند.

انتهاى پيام/

نظر شما