شناسهٔ خبر: 39154198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

پشت پرده تهدید دو بازیکن؛

ردپای یک دلال در اعتراض‌های بازیکنان خارجی باشگاه معروف

قدرت بالای یک دلال در تیم معروف لیگ برتری باعث تحریک بازیکنان خارجی این تیم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اخیرا بازیکنان خارجی یک باشگاه لیگ برتری با تحت فشار دادن مدیریت این باشگاه سعی می‌کنند بیشترین دریافتی را در مقایسه با همبازیان دیگر خود داشته باشند تا اگر فیفا به خاطر شرایط موجود (گسترش ویروس کرونا در دنیا) رای به کاهش دستمزد  50 درصدی کل بازیکنان باشگاه‌های حرفه‌ای داد، ضرر مالی نکنند.

بازیکنان اشاره شده باشگاه خود را تهدید به فسخ قرارداد یکطرفه و عدم بازگشت به ایران کرده‌اند و با این کارشان هواداران تیم خود را نیز مقابل باشگاه قرارداده‌اند تا بلکه زودتر به هدف‌شان که همانا دریافتی مالی در اولین فرصت است، برسند.

اینکه حالا چه فردی این بازیکنان را تحریک می‌کند موضوعی است که قصد افشاگری آن را داریم. جریان از این قرار است که یک واسطه یا بهتر است بگوییم دلال فعال در نقل‌وانتقالات چند سال اخیر فوتبال کشورمان چند ماه پیش در باشگاه معروف اشاره شده پست مهمی گرفت تا حدی که حتی بعد از تغییرات مدیریتی پی در پی در این باشگاه همچنان به کارش ادامه داد.

فرد اشاره همچنان به فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود نیز در این باشگاه ادامه داد و نقش مهمی را در جذب دو بازیکن خارجی تیمش ایفا کرد. در حال حاضر هم او وقتی متوجه شده قرار است پولی در اختیار باشگاهش از طریق اسپانسر قرار بگیرد، بازیکنان خارجی تحت پوشش خودش را علیه باشگاهش تحریک می‌کند تا موقع پرداختی‌ به اعضای تیم آنها در اولویت باشند!

حالا اینکه فرد اشاره شده چطور در این باشگاه ریشه‌دار و پرافتخار تا این حد قدرت پیدا کرده است را امیدواریم مسئولان بالا رتبه ورزش کشور جواب دهند.

انتهای پیام/

نظر شما