شناسهٔ خبر: 39153964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ثبت 5 هزار اثر دانش‌آموزی در جشنواره «مجازندران»

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 5 هزار اثر در دبیرخانه جشنواره مجازندران ثبت شده است، گفت: 3 هزار و 500 اثر در کانال مجازندران بارگزاری شد.

صاحب‌خبر -

محمد شعبانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با بیان اینکه در روزهای دور از مدرسه جشنواره مجازندران ویژه دانش آموزان طراحی شده است، اظهار کرد:  این جشنواره که بیشتر برای نمایش توانمندی‌ها و مهارت‌های مختلف دانش آموزان شکل گرفت با استقبال خوبی روبرو شد.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار اثر در دبیرخانه جشنواره ثبت شد، افزود: نزدیک به 3 هزار و 500 اثر آن توسط چهار گروه کاری در کانال مجازندران بارگذاری شد و صاحبان اثر می‌توانند مهارت‌های یکدیگر را بازدید کنند‌.

 معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با بیان این‌که کانال طراحی شده فعلا بیش از 3 هزار عضو دارد و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود، بیان کرد: در این جشنواره‌ مجازی استعدادهای شگفت‌انگیزی کشف شده است که برای اولین بار در استان دیده شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این جشنواره از 25 اسفند سال گذشته کار خود را آغاز کرد و تا بیستم اردیبهشت به کار خود ادامه می‌دهد، از محسنات خوب جشنواره این بود که اولیا دانش‌آموزان و برخی معلمان و آموزگاران توانستند ارتباط خوبی با جشنواره برقرار کنند و شاید بیشتر آنها اولین بار با حوزه فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی آشنا شدند.  

شعبانی یاد آور شد: کلیپ‌های آموزشی تربیتی و مشاوره ای متعددی جهت استفاده مخاطبان در کانال مجازندران بارگذاری شد و آثار دانش‌آموزان با موضوعات متعدد آموزشی، تربیتی، قرآنی، علمی، هنری و ورزشی بوده و در واقع بستر مناسبی را برای به نمایش گذاشتن حداقلی‌ها فراهم کرده است.

وی علت کشف استعدادهای شگفت‌انگیز دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی را نداشتن مشاور و معلم پرورشی در بعضی از مناطق استان دانست، گفت: در بسیاری از مدارس دانش‌آموزان از برنامه‌های پرورشی و همچنین بسیاری از خانوده‌ها از فعالیت پرورشی اطلاع نداشتند.

انتهای پیام/86051/ع

نظر شما