شناسهٔ خبر: 39153160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

شهادت اولین پزشک خدمت و مدافع سلامت در کاشان، تمدید محدودیت‌های اجتماعی مبارزه با کرونا تا 20 فروردین در اصفهان، تلاش برای رویدادسازی نشانه شکست دشمن در هیولاسازی، روایت بسیجیانی که پس از ضدعفونی کردن شهر، برای اهدای خون به خط شدند، مسافران فقط حق عبور از کنار گذر شهرها را دارند؛ از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

صاحب‌خبر -

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (پنجشنبه ۱۴ فروردین‌ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

شهادت اولین پزشک خدمت و مدافع سلامت در کاشان

دکتر مجید فرهاد مسئول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه، معاون درمان بیمارستان کارگر نژاد و پزشک درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی و گلابچی به خیل شهدای عرصه سلامت پیوست.   

تمدید محدودیت‌های اجتماعی مبارزه با کرونا تا 20 فروردین در اصفهان

تمدید محدودیت‌های اجتماعی مبارزه با کرونا تا 20 فروردین گفت: سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا به ادامه اعمال قانون برای خودروهای زوج و فرد از ۱۴ تا ۲۰ فروردین اشاره کرد و گفت: تردد بین استانی همچنان ممنوع است و خودروهای غیراستانی بازگردانده می‌شوند.   

تلاش برای رویدادسازی نشانه شکست دشمن در هیولاسازی/ چرا رسا‌نه‌های لندنی «قرنطینه چینی» را به انگلیس پیشنهاد نمی‌کنند؟

معاون خبرگزاری فارس گفت: در ماجرای کرونا ما جلو بودیم، وقتی به جای حکومت سراغ مردم می‌آیند یعنی از این که بتوانند حکومت را هیولا جلوه دهند، شکست خورده‌اند؛ کار به جایی رسیده که خانمی را که پادوی کارمند رضا پهلوی است در بیمارستان بندرعباس می‌آورند تا رویداد بسازد و این یعنی پروژه‌های قبلی شکست خورده است.                                     

روایت بسیجیانی که پس از ضدعفونی کردن شهر، برای اهدای خون به خط شدند

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان مبارکه گفت: با همت نیروهای بسیجی گردان امام حسین(ع) مبارکه و با توجه به کمبود نیاز خون کشور، با 70 نفر از نیروهای بسیجی گردان با رعایت بهداشت کامل فردی به سازمان انتقال خون استان اصفهان مراجعه کرده و در این کار خیر سهیم بودیم.                                     

مسافران فقط حق عبور از کنار گذر شهرها را دارند

جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت: مسافرانی که قصد عبور از استان اصفهان را دارند فقط حق عبور از کنار گذر شهرها و جاده ها را دارند و در صورت وارد شدن به شهرهای این استان با آنان برخورد قاطع می‌شود.                                     

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/                                                                

نظر شما