شناسهٔ خبر: 39152653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت شهادت سردار میرزا محمد سلگی را تسلیت گفت

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار میرزا محمد سلگی با تکریم روح بلند این مجاهد والامقام، همگان را به مطالعه روایت او از دوران پر افتخار دفاع مقدس در اثر جاودانه

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 متن پیام سرلشکر رضایی به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

عبد صالح خدا، جانباز سرافراز، سردار حاج میرزا محمد سلگی پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه خدا، به زیارت حضرت حق شتافت و آسمانی شد.

همه کسانی که از نزدیک او را می‌شناختند، نیک واقفند که سلگی، انسانی مخلص، غیور، شجاع، مسئولیت پذیر، خدوم، بصیر، شب زنده دار و اهل تهجد و به تمام معنا انقلابی بود.

اینجانب با تکریم روح بلند این انسان الهی و مجاهد والامقام، همگان را به مطالعه روایت او از دوران پر افتخار دفاع مقدس در اثر جاودانه «آب هرگز نمی‌میرد» دعوت می‌کنم و ضمن عرض تبریک به محضر فرمانده معظم کل قوا، همرزمانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم وفادار و قدرشناس همدان و نهاوند، بویژه خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند منان، برای آن شهید وارسته علو درجات و برای عموم مصیبت دیدگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌کنم.

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

 
 
سردار میرزا محمد سلگی ازفرماندهان و ۸ سال دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد صبح امروز پس از تحمل سال‌ها درد از جراحت‌های شیمیایی در یکی از بیمارستان‌های همدان به شهادت رسید.

این جانباز سرافراز که مقام معظم رهبری به ایشان لقب شهید زنده داده بودند، فرمانده گردان ۱۵۶ حضرت ابوالفضل (ع) نهاوند و مسئول ستاد لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) در عملیات مرصاد بود که در عملیات والفجر ۵ مجروح شد. همچنین وی راوی کتاب (اب هرگز نمی‌میرد) بود که در بهمن ماه ۱۳۹۵ مورد تقریظ و عنایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته بود.

برچسب‌ها:

نظر شما