شناسهٔ خبر: 39152648 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان:

فراخوان اهدای خون در پویش از کرونا مهربانی خواهد ماند/تهیه ۶۰ هزار ماسک در کانون‌های مساجد خوزستان

حجت‌الاسلام همت‌پور، گفت: در این راستا پویش «از کرونا مهربانی خواهد ماند» با هدف اهدای خون به بیماران راه‌اندازی شد. همچنین تولید و توزیع ۶۰ هزار ماسک از دیگر فعالیت‌ها محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان : حجت‌الاسلام «مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس (کرونا) اظهار کرد: در این راستا اقدامات مختلفی در سطح کانون‌های استان صورت پذیرفته که از جمله آنها می‌توان به ضدعفونی اماکن و معابر، تهیه و تولید ماسک، راه‌اندازی پویش احسان مالکین، راه‌اندازی پویش «از کرونا مهربانی خواهد ماند» اشاره داشت.

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان در تشریح پویش از کرونا مهربانی خواهد ماند، اظهار کرد: این پویش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خوزستان و به ویژه همراهی و همکاری کانون شهید «جهان آرا» راه‌اندازی شد. این پویش با توجه به شرایط فعلی کشور از داوطلبان می‌خواهد تا در صورت نداشتن علایم سرماخوردگی به پایگاه های انتقال خون استان خوزستان جهت اهدای خون مراجعه کنند.

 

حجت‌الاسلام همت پور گفت: همچنین با توجه به فعالیت‌های شبانه‌روزی کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا، کانون شهید «جهان‌آرا» اقدام به تهیه میوه جهت توزیع میان بیماران و کادر درمان بخش کرونا بیمارستان بزرگ دزفول کرد.

 

 

 

 

 

وی افزود: از سوی دیگر کانون فرهنگی هنری «فاطمیون» مسجد «حجازی» اهواز نیز، علاوه بر ضدعفونی معابر و اتوبوس های خط واحد کلان شهر اهواز، اقدام به بسته‌بندی و اهدا قریب به 300 بسته لوازم بهداشتی میان محرومان و نیازمندان کرد. این کانون همچنین تعداد 100 بسته بهداشتی نیز به پاکبانان شهرداری اهدا کرد.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: از دیگر فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان می توان به تهیه 60 هزار ماسک به همت کانون «امید» اهواز اشاره کرد که در میان نیازمندان و محرومان توزیع شد.

 

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

پایان پیام/ 500

نظر شما