شناسهٔ خبر: 39152274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آرشاوین:

اگر مربی بودم از اوزیل در تیمم استفاده نمی کردم

آندری آرشاوین، ستاره سابق آرسنال از سبک بازی مسوت اوزیل انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل در فصل جاری روزهای پر فراز و نشیبی را در جمع توپچی ها سپری کرده است. این ستاره آلمانی در ابتدای فصل زیر نظر اونای امری به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده بود؛ موضوعی که باعث شد با توجه به دستمزد بالای اوزیل، انتقادات زیادی به این موضوع مطرح شود و بسیاری خواهان فروش این ستاره آلمانی شوند.

 

با این وجود و بعد از کسب نتایج ضعیف توسط تیم امری، این سرمربی اسپانیایی از هدایت آرسنال برکنار شد؛ اتفاقی که باعث شد پس از کش و قوس‌های فراوان میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید توپچی ها انتخاب شود. با روی کار آمدن آرتتا اوضاع برای مسوت اوزیل نیز تغییر کرد و این بازیکن تا پیش از تعلیق رقابت ها به یک مهره کلیدی برای آرسنال آرتتا تبدیل شده بود.

 

 

 

 

با وجود تغییر اوضاع اوزیل، ستاره سابق و روسی آرسنال یعنی آندری آرشاوین از سبک بازی این ستاره آلمانی انتقاد کرده است. او در این باره گفت: " من به شخصه و در قامت یک بازیکن احترام زیادی برای اوزیل قائل هستم. اوزیل یک بازیکن بزرگ و در کلاس جهانی به حساب می‌آید اما به نظر من او کمی کند است و باعث پایین آمدن سرعت بازی می شود. این موضوع باعث می‌شود که بگویم اگر من یک مربی بودم از بازیکن دیگری به جای اوزیل در ترکیب تیمم استفاده می کردم."

نظر شما