شناسهٔ خبر: 39150986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دفاع لینه کر از بازیکنان لیگ برتری در برابر انتقادات

انتقاداتی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس مبنی بر اقدامات اخیر آنها برای کاهش دستمزدها مطرح شده است؛ موضوعی که با واکنش گری لینه کر همراه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا یکی از نمایندگان مجلس تاتنهام، انتقاداتی را به سیاست فوتبالیست های حاضر در لیگ برتر انگلیس به خاطر اقدام دیرهنگام کاهش دستمزد خود مطرح کرده بود. این نماینده اعتقاد داشت با توجه به وخامت اوضاع فوتبالیست ها باید سریع تر در این مورد اقدام می کردند. این نماینده همچنین از این کار بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس به عنوان یک عمل مجرمانه یاد کرده است‌.

 

 

 

 

با وجود انتقادات دیوید لمی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری معروف این کشور حالا به شدت از بازیکنان در برابر این انتقادات دفاع کرده است. گری لینه کر در توئیتی در این باره نوشت: " این یک عمل مجرمانه نیست. بازیکنان در حال حاضر در کنار یکدیگر تمرین نمی کنند و به همین خاطر فرصت برای هماهنگی در رابطه با این مسئله بین آنها وجود نداشته است."

 

لینه کر در ادامه می گوید: " من مطمئن هستم که بازیکنان قصد دارند به شما کمک کنند اما آنها چگونگی آن را نمی‌دانند. بگذارید قبل از اینکه بازیکنان را قضاوت کنیم، به آنها فرصت بدهیم. من مطمئن هستم که بازیکنان به روش صحیح پاسخ خواهند داد."

 

 

نظر شما