شناسهٔ خبر: 39150833 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در راستای جلوگیری از شیوع کرونا انجام شد؛

قدردانی معاون عمرانی وزیر کشور از اقدامات مدیریت شهری و روستایی

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور گفت: شهرداری‌ها و دهیاریها در روستاهای کشور با اقدامات شبانه روزی خود در صف نخست خدمت رسانی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جمالی نژاد با اشاره به اقدامات شبانه روزی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ضدعفونی محیط شهرها و روستاها و پیشگیری از شیوع بیماری و کنترل آن و اقدامات خاص آنها در شرایط فعلی کشور که مقابله با ویروس کرونا در اولویت برنامه‌های دولت و همچنین مدیریت شهری و روستایی قرار دارد وجلوه ای بی نظیر از همراهی مردم با این نهادها در روز طبیعت در ۱۳ فروردین رقم خورد، از خدمات این دو نهاد که با نگاه و مدیریت جهادی به طور شبانه روزی در این زمینه فعالیت می‌کنند، قدردانی و تشکر نمود.

جمالی نژاد همچنین با اشاره به گستردگی کار در سطح کشور و اهمیت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در همه دستگاه‌های اجرایی؛ اقدامات مفید و مؤثر شهرداری‌ها و طرح‌های خلاق و فراگیر دهیاری‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری را بسیار تأثیر گذار و فراگیر توصیف کرد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور در پایان ابراز امیدواری کرد، با لطف و یاری خداوند و در پرتو مشارکت و همراهی مردم و اقدامات جهادی همه دست اندرکاران در خدمت به مردم شریف ایران، هرچه زودتر شاهد رفع کامل این بیماری در پهنه سرزمین ایران اسلامی باشیم.

نظر شما