شناسهٔ خبر: 39149294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمع آوری ۷۱ نفر دست‌فروش از سطح شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت:۷۱ نفر دست‌فروش از ساعت هفت صبح روز ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ساعت هفت صبح روز چهاردهم فروردین ماه ۹۹ از سطح شهر اصفهان جمع‌آوری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن محمدحسینی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در اصفهان، اظهار کرد: تعداد ۵۳ نفر متکدی و ۷۱ نفر دست‌فروش از ساعت هفت صبح روز ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ساعت هفت صبح روز چهاردهم فروردین ماه ۹۹ از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مسئول کارگروه نظم و انضباط شهری ستاد پیشگیری از کرونا تصریح کرد: در این بازه زمانی در ارتباط با تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز ۳۱ مورد و جمع‌آوری این افراد یک نفر گزارش شده است.

او با بیان اینکه از ساعت هفت صبح روز ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ساعت هفت صبح روز چهاردهم فروردین ماه ۹۹ در ارتباط با راهنمایی خودرو مسافران و… (مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا) برای ۶۶ مورد اقدام شده است، گفت: در این بازه زمانی در خصوص اقدام جهت تخلف مشاوران املاک نیز موردی از مناطق گزارش نشده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ستاد پیشگیری از کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری به عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گذاشته شده است.

او بیان اینکه ۴۵ گشت ویژه این اداره کل با حدود ۱۵۰ نفر نیرو در سه شیفت به صورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز فعالیت داشتند، گفت: اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است تا نظم و انضباط در شهر برقرار باشد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

نظر شما