شناسهٔ خبر: 39146481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان خبر داد:

اجرای برنامه های فرهنگی هنری مجازی در دهاقان/مردم در خانه بمانند

دهاقان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری مجازی به‌منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا توسط هنرمندان دهاقانی در حال اجراست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه فرهنگی هنری چارسوق توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان با همکاری و هنرنمایی هنرمندان گروه چارسوق از تاریخ ۱۰ فروردین به مدت ۵ شب از ساعت ۲۰ تا ۲۱ از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه ایرانی آپارات و اینستاگرام در حال اجراست.

مصطفی صالحی با حضور در این برنامه ضمن تشکر و قدردانی از این هنرمندان و تمامی دست اندر کاران مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: دهاقان شهری زیبا و با طبیعتی بکر است و مردم این شهرستان مردمی متدین بافرهنگ و هنردوست هستند.

وی گفت: مردم ما از بحران‌های سختی همچون جنگ و تحریمها سربلند گذر نموده و برتمامی مشکلات و سختی‌ها فائق آمده‌اند، ویروس کرونا مشکل بزرگی نیست و همشهریان عزیز ضمن رعایت نکات بهداشتی و دستورات صادره از مسئولین با توکل بخدا روحیه و آرامش خود را حفظ کنند تا با لطف الهی از این بحران نیز عبور کنیم.

رئیس اداره ارشاد دهاقان بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی هنری مجازی به‌منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا طرح بسیار خوبی است که توسط هنرمندان دهاقانی نیز در حال اجراست.

وی افزود: این برنامه‌ها برای پیشگیری از اپیدمی کرونا و بالا بردن آستانه تحمل و تاب‌آوری روحی و روانی مردم در مصاف با این بیماری ارائه می‌شود.

صالحی ادامه داد: همچنین مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار گردید و آثار در کانال دهاقان نیوز مورد بررسی کاربران قرار گرفت و به آثاری که بیشترین رای را دارد جوایزی در زمان مناسب اهدا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان با قدردانی از همکاری مردم در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: مردم فهیم در شهرها و روستاها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در خانه ماندند تا مشارکت خود را در شکست این ویروس به اثبات برسانند.

صالحی با اشاره به لغو سفرهای نوروزی بیان داشت: با فروکش کردن شیوع این بیماری تلاش می‌کنیم تا به شایستگی همانند سال‌های گذشته به گردشگران خدمات‌رسانی کنیم.

به گزارش مهر، این روزها ویروس کرونا در اغلب شهرهای کشورمان شیوع پیدا کرده و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری اعم از اکران فیلم در سینماها، تئاتر و کنسرت تعطیل شد، اما برخی نیز عرصه را خالی نگذاشته‌اند هنرمندان شهرستان دهاقان نیز با اجرای ویژه برنامه فرهنگی هنری چار سوق با اجرای برنامه‌های گوناگون در فضای مجازی سعی نمودند مخاطبان خود را بی‌بهره نگذارند.

نظر شما