شناسهٔ خبر: 39145785 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

خط اتوبوسی استان بوشهر در تمام مسیرها تعطیل است

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه خط اتوبوسی از این استان در تمام مسیرها تعطیل است گفت: در راستای مبارزه با بیماری ویروس کرونا و برای تضمین سلامتی شهروندان، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در تمام مسیرها تعطیل است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا علم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا رسالت و وظیفه همگانی در سطوح مختلف جامعه است اظهار داشت: اداره کل پایانه و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ضمن ضدعفونی پایانه‌های مسافری نسبت به تعطیلی خطوط بین استانی و شهری اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه خط اتوبوسی استان بوشهر در تمام مسیرها تعطیل است گفت: در راستای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا خط ناوگان اتوبوسی در تمام مسیرها از استان بوشهر به سایر نقاط کشور تعطیل است و تنها روزانه 2 دستگاه اتوبوس برای انتقال کالاهای پزشکی و همراهان مریض از بوشهر به شیراز تردد می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تعطیلی خدمات ناوگان اتوبوسی و مسافری را در راستای مقابله با ویروس کرونا دانست و افزود: پیرو مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری ویروس کرونا و برای تضمین سلامتی شهروندان، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در تمامی خطوط تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

علم، از کاهش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ترد خودروها در محورهای جاده‌ای استان بوشهر روند کاهشی داشته است.

وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده میزان تردد خودروها در محورهای مختلف مواصلاتی استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه کاهش چشمگیری یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با قدردانی از همکاری مردم از پرهیز از تردد برای مقابله با ویروس کرونا خاطر نشان کرد: در راستای ممنوعیت سفر و فاصله‌گذاری اجتماعی برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در 13 فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 90 درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/190/ی

برچسب‌ها:

نظر شما